Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...
Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...
Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
Re: Vecu b2 Väri/navi näyttö. korjaus...
Kannattaa avata ja tarkistaa sisäiset liitokset etenkin näytön "liuska "-liittimet molemmista päistä voi tuurilla korjaantua jos on löystynyt, limeisesti kuitenkin lcd-modulissa vikaa....millenium kirjoitti:Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
Saksassa ainakin korjaavat 7v takuulla ?:
http://www.ebay.de/itm/OPEL-Omega-B-Vec ... 231c0ff67b
Käytetyn resetoidun näytön voi saada kuitenkin samaan hintaan...
Omena 2.5 TD 2001
- kadett90
- OCF Member 2024

Jos hommaat uuden näytön niin....millenium kirjoitti:Olisiko kellään tiedossa elektroniikka korjaajaa navinäytölle kun on jonkin moinen kontakti häiriö.. kun painaa keskelle näyttöö nii toimii mut muuten räpsyy ja näkyy vaan valkosta. kun näytön ottaa irti niin taas kun vähä puristaa nii toimii mut en löydä vikaa itse. olen vaan kuullut et näitä varinäyttöjäkin on eri autoihin korjailtu mut ei vaa tiä että missä..?
http://www.ocf.fi/forum/viewtopic.php?f ... f#p1915427
Koitas kysyä tuolta > http://www.vekatronics.fi/index.php?pinc=2
näillä mennään...
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
- Insignia B Sports Tourer 1,6T 2020 -
- Kadett C Coupé 1200S 1976 -
- Astra G Cabriolet 2,2 Bertone 90 years 2004 -
- Vivaro 1,6 Biturbo Sportive 2016 -
Kiitoksia! kerrankin joku vastaa ja auttaa.. XD Just ton näkönen on se mun näyttö kun tos e-bay esimerkkikuvassa. ja kun vähäkin painaa nii rupee näkyyn. purin ja kasasin sen kontaktisprayllä kaikki putsailin.. ei ollu liuskoissa vikaa värittömien näyttöjen tapaan... joita on tullut ennen korjattua... mutta sama vika jatkuu... täytyy nyt kysellä tuolta...
Senator B C30se v.i.p/Senator B c30se/Omega A "Lotuslook" c30se/Omega 3000 c30se./Omega B2 M57(2.5dti)./Omega B2 M57(3.0dti).
- Juzzi
- OCF Luisukunkku 2009

- Viesti:
Löytyikö tähän ikinä ratkaisua? Omegassa samaa vikaa
Omega 4000*BMW 330d*Skyline GT-R
Ei loppujen lopuksi. oli vekatronicsilla waasassa korjauksessa mutta eivät saaneet kuntoon. Kuulemma näytönohjainvika. Mersuissa ja bemareissa juuri samaa vikaa mutta mersuihin niillä oli joku kiinalainen näytönkorvike ja ohjain joka ei opelissa ja bimmerissä toiminut. Sanoi kyllä että lähintulevaisuudessa pitäisi näihinkin löytyä eli kysäistä kannattaa. 200€ olis maksanu jos olis saanu kuntoon.