TUN-400

Esittele Opel-projektisi tai autosi
ata
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Re: TUN-400

Viesti Kirjoittaja ata »

jarkkis kirjoitti:Väri kyllä toimii ja muutenkin tuli hieno :thumbsup: Vissii digimittaristokin jo toiminnassa?
Kyllä siellä digit oli kojelaudassa paikoillaan ja päällä.
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

ata kirjoitti:
jarkkis kirjoitti:Väri kyllä toimii ja muutenkin tuli hieno :thumbsup: Vissii digimittaristokin jo toiminnassa?
Kyllä siellä digit oli kojelaudassa paikoillaan ja päällä.
Hienoa, toivottavasti tulee pian paaaaljon uusia kuvia jokapuolelta :)
Simo
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Simo »

No on hieno :o

Minusta ei tosin tuohon muuhun ulkonäköön sovi mitkään blingbling kiillotetut vanteet. Maalatuilla hopeanvärisillä, tummanharmailla tai jopa mustilla vanteilla voisi olla tyylikkäimmillään :roll:
B Ascona '80 ja E Rekord '83
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

noi nyt alla olevathan vois vetästä vaikka jollain gun smoke tms tumman harmaalla sävyllä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Killroy
OCF Member 2020

Viesti Kirjoittaja Killroy »

Minä oon oottanu koko ajan kommenttia tähän ketjuun joltain, että kyllähän rahalla saa. Va kukaan "köyhä" ei oo uskaltanu.
No vaikka oon köyhä, niin en oo kääriytyny niihin noin 15 viestiin niiden vanteiden kiillotuksesta, ku oikeesti tässä ilmenee myös se oman työn osuus.
Tämmössie Projekti kertomuksia jaksaa kattella.
Van siis varmaan sekavaa tekstiä, ja herättää (taas) minua kohtaan vihaa tietyissä omanhyvän piireissä, mut joku, joka on omaa autoansa ropannu, ni älyää... Kyllä minäkin ulkoistan jopa pienen asian omassa auton rassuussa, jos tiedän, että se toinen sen paremmin tekee. Kuin mä itte. JA kun se sen yhenkerran tekee hyvin ( oli se sitte saksassa kiiloitetut vanteenkehät, tai tämänkylän maasepän C-Asconan kanteen tekemät uudet pakosarjan pultin kierteet) ni sitä kannatan.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Calsunen »

Joo, tässä on ollu hulinaa työn ohella sen verran, että näyttelyiden jälkeen ei oo kerenny kun käydä kotona nukkumassa ja pask*lla.. Sen verran kiirettä on ollu juu.. Kuvia heti kunhan ehdin niihin syventyä..
Kaikki muu ehdittiin ennen näyttelyitä saada, paitsi ne vanteet. Ne on etsinnässä että mihin ne oikein on kadonneet.. Nuo alla olevat on ns" varaosavanteet" eli suunnitelma B jos jotain sattuisi, ja onneksi mä oon niin pessimisti, että vielä olis ollu suunnitelma C:kin.. :lollis:
Nuo alla olevien vanteiden huuli on lakattu, eli ne ei kiillä juuri ollenkaan.. Mut paremmalta ne tuolla alla näytti kun jotku 165 peltarit :)

Työnjälkeen ja maalipintaan olen itse erittäin tyytyväinen, ei parempi voisi olla. Maalarilla meni autoon 191 tuntia, ja kun omat työtunnit lasketaan päälle, niin yhteensä on mennyt 400 tuntia, eikä vielä konehuonetta ole vahattu eikä pohjaa puunattu.. :peukku:
Tuli vaan mietittyä, että minkälainen lasku olisi maalarilta tullut jos itte olis täys käsi näissä hommissa.. :-?
Kuva
jarkkis
OCF Member 2021

Viesti Kirjoittaja jarkkis »

Toivottavasti bebsit löytyy :yes:
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Saiskos tästä muutamn kunnon kuvan? näyttää ihan hienolta näyttelypeliltä..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
motorsport
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja motorsport »

Killroy kirjoitti:Minä oon oottanu koko ajan kommenttia tähän ketjuun joltain, että kyllähän rahalla saa. Va kukaan "köyhä" ei oo uskaltanu.
No vaikka oon köyhä, niin en oo kääriytyny niihin noin 15 viestiin niiden vanteiden kiillotuksesta, ku oikeesti tässä ilmenee myös se oman työn osuus.
Tämmössie Projekti kertomuksia jaksaa kattella.
Van siis varmaan sekavaa tekstiä, ja herättää (taas) minua kohtaan vihaa tietyissä omanhyvän piireissä, mut joku, joka on omaa autoansa ropannu, ni älyää... Kyllä minäkin ulkoistan jopa pienen asian omassa auton rassuussa, jos tiedän, että se toinen sen paremmin tekee. Kuin mä itte. JA kun se sen yhenkerran tekee hyvin ( oli se sitte saksassa kiiloitetut vanteenkehät, tai tämänkylän maasepän C-Asconan kanteen tekemät uudet pakosarjan pultin kierteet) ni sitä kannatan.
Mitä ne oman hyvän piirit on ? En näe mitään yhteyttä tähän projektikertomukseen.
unique
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja unique »

No, onhan tää ihan sellanen..
Astra G 1.6
Astra H 1.7
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Eilen kävin BBS:t ja kasan pultteja postista hakemassa. En malttanut olla kurkkaamatta pakettiin. Perjantaina pääsee sovittamaan alle :love:
Kuva
Jumitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Jumitzu »

Valokuvia kulkineesta..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
temmez2
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja temmez2 »

Anteeksi mielipiteeni mutta tuo on aivan kamalan näköinen kapistus, yleisesti ottaen A/B Mantat todella hienoja klassikko Opeleita.
Tuosta tulee aina jotenkin mieleen muumien mörkö :worship:
Vectra Cdti
Calsunen
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Mielipiteitä mahtuu maailmaan, ja niin mahtuu myöskin tavallisia mantoja..
Kuva
vunpero
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja vunpero »

mitälie muumia kattonu ku muka mörkö tulee mieleen :D
tojjota korolla
Vastaa Viestiin