Kyllä siellä digit oli kojelaudassa paikoillaan ja päällä.jarkkis kirjoitti:Väri kyllä toimii ja muutenkin tuli hienoVissii digimittaristokin jo toiminnassa?
TUN-400
Re: TUN-400
Hienoa, toivottavasti tulee pian paaaaljon uusia kuvia jokapuoleltaata kirjoitti:Kyllä siellä digit oli kojelaudassa paikoillaan ja päällä.jarkkis kirjoitti:Väri kyllä toimii ja muutenkin tuli hienoVissii digimittaristokin jo toiminnassa?
-
Simo
- 'Diplomat'

- Viesti:
No on hieno 
Minusta ei tosin tuohon muuhun ulkonäköön sovi mitkään blingbling kiillotetut vanteet. Maalatuilla hopeanvärisillä, tummanharmailla tai jopa mustilla vanteilla voisi olla tyylikkäimmillään
Minusta ei tosin tuohon muuhun ulkonäköön sovi mitkään blingbling kiillotetut vanteet. Maalatuilla hopeanvärisillä, tummanharmailla tai jopa mustilla vanteilla voisi olla tyylikkäimmillään
B Ascona '80 ja E Rekord '83
noi nyt alla olevathan vois vetästä vaikka jollain gun smoke tms tumman harmaalla sävyllä
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Minä oon oottanu koko ajan kommenttia tähän ketjuun joltain, että kyllähän rahalla saa. Va kukaan "köyhä" ei oo uskaltanu.
No vaikka oon köyhä, niin en oo kääriytyny niihin noin 15 viestiin niiden vanteiden kiillotuksesta, ku oikeesti tässä ilmenee myös se oman työn osuus.
Tämmössie Projekti kertomuksia jaksaa kattella.
Van siis varmaan sekavaa tekstiä, ja herättää (taas) minua kohtaan vihaa tietyissä omanhyvän piireissä, mut joku, joka on omaa autoansa ropannu, ni älyää... Kyllä minäkin ulkoistan jopa pienen asian omassa auton rassuussa, jos tiedän, että se toinen sen paremmin tekee. Kuin mä itte. JA kun se sen yhenkerran tekee hyvin ( oli se sitte saksassa kiiloitetut vanteenkehät, tai tämänkylän maasepän C-Asconan kanteen tekemät uudet pakosarjan pultin kierteet) ni sitä kannatan.
No vaikka oon köyhä, niin en oo kääriytyny niihin noin 15 viestiin niiden vanteiden kiillotuksesta, ku oikeesti tässä ilmenee myös se oman työn osuus.
Van siis varmaan sekavaa tekstiä, ja herättää (taas) minua kohtaan vihaa tietyissä omanhyvän piireissä, mut joku, joka on omaa autoansa ropannu, ni älyää... Kyllä minäkin ulkoistan jopa pienen asian omassa auton rassuussa, jos tiedän, että se toinen sen paremmin tekee. Kuin mä itte. JA kun se sen yhenkerran tekee hyvin ( oli se sitte saksassa kiiloitetut vanteenkehät, tai tämänkylän maasepän C-Asconan kanteen tekemät uudet pakosarjan pultin kierteet) ni sitä kannatan.
"Älä puhu Asconasta, jos et totta tarkoita, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita, sulle Ladaa en mä toivo mutta vihaan japseja, älä onnen pikku Ooppeleita luotas karkoita"
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
(lauletaan Johnny Liebkindìn äänellä ja hymyhyylien nuotilla)
Joo, tässä on ollu hulinaa työn ohella sen verran, että näyttelyiden jälkeen ei oo kerenny kun käydä kotona nukkumassa ja pask*lla.. Sen verran kiirettä on ollu juu.. Kuvia heti kunhan ehdin niihin syventyä..
Kaikki muu ehdittiin ennen näyttelyitä saada, paitsi ne vanteet. Ne on etsinnässä että mihin ne oikein on kadonneet.. Nuo alla olevat on ns" varaosavanteet" eli suunnitelma B jos jotain sattuisi, ja onneksi mä oon niin pessimisti, että vielä olis ollu suunnitelma C:kin..
Nuo alla olevien vanteiden huuli on lakattu, eli ne ei kiillä juuri ollenkaan.. Mut paremmalta ne tuolla alla näytti kun jotku 165 peltarit
Työnjälkeen ja maalipintaan olen itse erittäin tyytyväinen, ei parempi voisi olla. Maalarilla meni autoon 191 tuntia, ja kun omat työtunnit lasketaan päälle, niin yhteensä on mennyt 400 tuntia, eikä vielä konehuonetta ole vahattu eikä pohjaa puunattu..
Tuli vaan mietittyä, että minkälainen lasku olisi maalarilta tullut jos itte olis täys käsi näissä hommissa..
Kaikki muu ehdittiin ennen näyttelyitä saada, paitsi ne vanteet. Ne on etsinnässä että mihin ne oikein on kadonneet.. Nuo alla olevat on ns" varaosavanteet" eli suunnitelma B jos jotain sattuisi, ja onneksi mä oon niin pessimisti, että vielä olis ollu suunnitelma C:kin..
Nuo alla olevien vanteiden huuli on lakattu, eli ne ei kiillä juuri ollenkaan.. Mut paremmalta ne tuolla alla näytti kun jotku 165 peltarit
Työnjälkeen ja maalipintaan olen itse erittäin tyytyväinen, ei parempi voisi olla. Maalarilla meni autoon 191 tuntia, ja kun omat työtunnit lasketaan päälle, niin yhteensä on mennyt 400 tuntia, eikä vielä konehuonetta ole vahattu eikä pohjaa puunattu..
Tuli vaan mietittyä, että minkälainen lasku olisi maalarilta tullut jos itte olis täys käsi näissä hommissa..

Toivottavasti bebsit löytyy 
Saiskos tästä muutamn kunnon kuvan? näyttää ihan hienolta näyttelypeliltä..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
- motorsport
- 'Diplomat'

Mitä ne oman hyvän piirit on ? En näe mitään yhteyttä tähän projektikertomukseen.Killroy kirjoitti:Minä oon oottanu koko ajan kommenttia tähän ketjuun joltain, että kyllähän rahalla saa. Va kukaan "köyhä" ei oo uskaltanu.
Eilen kävin BBS:t ja kasan pultteja postista hakemassa. En malttanut olla kurkkaamatta pakettiin. Perjantaina pääsee sovittamaan alle 

Valokuvia kulkineesta..
Astra H 07 Caravan Opc Line -->http://www.minunauto.com/auto/30283
Anteeksi mielipiteeni mutta tuo on aivan kamalan näköinen kapistus, yleisesti ottaen A/B Mantat todella hienoja klassikko Opeleita.
Tuosta tulee aina jotenkin mieleen muumien mörkö
Tuosta tulee aina jotenkin mieleen muumien mörkö
Vectra Cdti