Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä
Astra J GTC länsiväylällä tai oikeastaan bussikaistalla "kiireisenä" 
Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päällä
Foorumilaisia? retro?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Mixulle kirjoitti:Ja jos pilkkua viilataan niin se takalasin tarra on opelclubfinland.fiNizuxiini kirjoitti:Luultavasti sama joka mä ja StarBreakeR bongatttii Nokialla.Kobbel kirjoitti:Sinisen Manta B:n Lielahdessa. Jollen aivan väärin nähnyt niin takalasissa OpelClubFinland.net tarra.![]()
Juu minä. Nokia-Tre akselilla liikun päivittäin.
ja Pispalan/Raholan Vianorin pihasta bongaa päivittäin. "Olosuhteiden pakosta"
Tuollanen vehje se on. Olisko ollu 5 kuva. http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/
Ei kyllä oikein sovi tonne jenkkien joukkoonMuija meni töihin sillä, niin olivat bongannu parkkikselta sen
En tunnusta ajaneeni noin aikaisin. Ajelin kyllä ehkä 6.35 tuosta Tammiston kohdilta kohti Helsinkiä, mutta ilman sumuvaloja. MW_6 ois voinu olla kanssa, jos oli musta. Sillä on semmoset Brockin B4:set alla, kun sulla oli, mutta 17" ja et 13 ja 6, eli erottuu.Nalen kirjoitti:Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päälläFoorumilaisia? retro?
Edit: 14.52: Oho, aikamääre voikin pitää paikkaansa, sillä tää foorumin kello näyttää mulla tunnin verran eri aikaa kun oikeesti. Täytyykin säädellä foorumin asetuksia.
Edit: 14.53: Nyt on ruksattu kesäaika päälle, niin rupes toimimaan.
Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Tällä viikolla oon vissiin joka päivä nähny Hyvinkäällä B2 farkku omegan, semimadallus ja 19"? tsw heaven:t alla.

-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Kehältä Tusarille ajelin parin auton päässä isolla siniselläretro kirjoitti:En tunnusta ajaneeni noin aikaisin. Ajelin kyllä ehkä 6.35 tuosta Tammiston kohdilta kohti Helsinkiä, mutta ilman sumuvaloja. MW_6 ois voinu olla kanssa, jos oli musta. Sillä on semmoset Brockin B4:set alla, kun sulla oli, mutta 17" ja et 13 ja 6, eli erottuu.Nalen kirjoitti:Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päälläFoorumilaisia? retro?
Edit: 14.52: Oho, aikamääre voikin pitää paikkaansa, sillä tää foorumin kello näyttää mulla tunnin verran eri aikaa kun oikeesti. Täytyykin säädellä foorumin asetuksia.
Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Kyllä se sitte minä olin, rekkari on tuonne päin, mutta eipä tarvii tarkentaa. Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto.Nalen kirjoitti:Kehältä Tusarille ajelin parin auton päässä isolla siniselläretro kirjoitti:En tunnusta ajaneeni noin aikaisin. Ajelin kyllä ehkä 6.35 tuosta Tammiston kohdilta kohti Helsinkiä, mutta ilman sumuvaloja. MW_6 ois voinu olla kanssa, jos oli musta. Sillä on semmoset Brockin B4:set alla, kun sulla oli, mutta 17" ja et 13 ja 6, eli erottuu.Nalen kirjoitti:Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päälläFoorumilaisia? retro?
Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.Jos en väärin muista ja oikein näin niin rekkari tais alkaa FHM-...
Tossa viiden pintaan Tikkurilantieltä Talvikkitielle kääntyi kiiltävän musta b farkku omega, siis ihan mustalta näytti et ei z266.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Vaihda se lamppuretro kirjoitti:Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Noita ihan samanlaisia sinisiä kyl näkyy enemmänkin, mut mun auton tunnistaa nimikyltistäretro kirjoitti:Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto.Enää ku ei oo ajohommissa, niin vähempi muutenki tuttuja autoja tien päällä.
Huomasin kyllä, mutta enpä ihan kerenny morjestaa...mannion kirjoitti:OPC Vectra tuli eilen Kuokkalan sillan läheisyydessä vastaan
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
Vaihdettu.Nalen kirjoitti:Vaihda se lamppuretro kirjoitti:Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.näytti oikeesti et sul olis ollu sumari päällä. Muutamalla siis näin siinä aamuisessa kevyessä sumussa sumarin. Ei välttämättä olis tarvinnu...
Vilkuta vaan niin tulee road rage.Nalen kirjoitti:Noita ihan samanlaisia sinisiä kyl näkyy enemmänkin, mut mun auton tunnistaa nimikyltistäretro kirjoitti:Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto.Enää ku ei oo ajohommissa, niin vähempi muutenki tuttuja autoja tien päällä.
Kyl mä voin perässä ens kerral valoja välkytellä
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
tänää metsäkylässä bomega farkku lippivanteilla vastaan. maskia maalailtu mustaks.
-
sportwagon
- OCF Member 2015
Tänään Kehä II ja vanhan Turuntien välissä olevassa tunnelissa musta H-Astra farkku, tummat vanteet kiiltävällä lipalla tuli vastaan klo.15. Ajeli Turuntien suuntaan. Illalla 21 aikoihin Töölössä hopea GTC-H Astra, tyylikäs OPC-line sarjalla ja suht matala. Samoilla nurkilla musta perus siisti farkku C-Vectra.
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
Eilen päivällä varkaudessa keskustassa musta b2 omega sedan,clubin netti osoite tarra takalasissa ja logo tarra tuulilasissa. Lienee sama minkä bongasin toissa viikolla. 
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
Hakamäntiellä tänään noin klo.15.00 myrkynvihreä c-raketti. Jossa oli musta konepelti ja hyvät pörinät