Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Vastaa Viestiin
Timba
'Senator'
'Senator'

Re: Millaisen Opelin bongasit liikenteessä

Viesti Kirjoittaja Timba »

Astra J GTC länsiväylällä tai oikeastaan bussikaistalla "kiireisenä" :hammer:
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Nalen »

Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päällä :D Foorumilaisia? retro?
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
Mixulle
'Kadett'
'Kadett'

Viesti Kirjoittaja Mixulle »

Mixulle kirjoitti:
Nizuxiini kirjoitti:
Kobbel kirjoitti:Sinisen Manta B:n Lielahdessa. Jollen aivan väärin nähnyt niin takalasissa OpelClubFinland.net tarra.
Luultavasti sama joka mä ja StarBreakeR bongatttii Nokialla. :lol:
Ja jos pilkkua viilataan niin se takalasin tarra on opelclubfinland.fi :worship:
Juu minä. Nokia-Tre akselilla liikun päivittäin. :D

ja Pispalan/Raholan Vianorin pihasta bongaa päivittäin. "Olosuhteiden pakosta" :D

Tuollanen vehje se on. Olisko ollu 5 kuva. http://www.kolumbus.fi/nokiacruising/

Ei kyllä oikein sovi tonne jenkkien joukkoon :D Muija meni töihin sillä, niin olivat bongannu parkkikselta sen -(z)-
retro
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja retro »

Nalen kirjoitti:Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päällä :D Foorumilaisia? retro?
En tunnusta ajaneeni noin aikaisin. Ajelin kyllä ehkä 6.35 tuosta Tammiston kohdilta kohti Helsinkiä, mutta ilman sumuvaloja. MW_6 ois voinu olla kanssa, jos oli musta. Sillä on semmoset Brockin B4:set alla, kun sulla oli, mutta 17" ja et 13 ja 6, eli erottuu. :oops:

Edit: 14.52: Oho, aikamääre voikin pitää paikkaansa, sillä tää foorumin kello näyttää mulla tunnin verran eri aikaa kun oikeesti. Täytyykin säädellä foorumin asetuksia.

Edit: 14.53: Nyt on ruksattu kesäaika päälle, niin rupes toimimaan. :roll:

Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
samsa87
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja samsa87 »

Tällä viikolla oon vissiin joka päivä nähny Hyvinkäällä B2 farkku omegan, semimadallus ja 19"? tsw heaven:t alla.
Kuva
-93 Toyota Aristo 2JZGTE , Omega mv6 -94, Bmw e61 530d
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

retro kirjoitti:
Nalen kirjoitti:Äskettäin ajeli Tuusulanväylää etelään Tammiston kohdilla matala farmari Omega, jossa leveä rengastus ja takasumari päällä :D Foorumilaisia? retro?
En tunnusta ajaneeni noin aikaisin. Ajelin kyllä ehkä 6.35 tuosta Tammiston kohdilta kohti Helsinkiä, mutta ilman sumuvaloja. MW_6 ois voinu olla kanssa, jos oli musta. Sillä on semmoset Brockin B4:set alla, kun sulla oli, mutta 17" ja et 13 ja 6, eli erottuu. :oops:

Edit: 14.52: Oho, aikamääre voikin pitää paikkaansa, sillä tää foorumin kello näyttää mulla tunnin verran eri aikaa kun oikeesti. Täytyykin säädellä foorumin asetuksia.

Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Kehältä Tusarille ajelin parin auton päässä isolla sinisellä :D Jos en väärin muista ja oikein näin niin rekkari tais alkaa FHM-...
Opel oli virheostos, mutta nyt en halua kuitenkaan siitä luopua. Aina taistelemassa, mutta eteenpäin mennään.
retro
'Senator'
'Senator'

Nalen kirjoitti:
retro kirjoitti:

Kehältä Tusarille ajelin parin auton päässä isolla sinisellä :D Jos en väärin muista ja oikein näin niin rekkari tais alkaa FHM-...
Kyllä se sitte minä olin, rekkari on tuonne päin, mutta eipä tarvii tarkentaa. Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto. :) Enää ku ei oo ajohommissa, niin vähempi muutenki tuttuja autoja tien päällä.

Tossa viiden pintaan Tikkurilantieltä Talvikkitielle kääntyi kiiltävän musta b farkku omega, siis ihan mustalta näytti et ei z266. :lol:
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
Nalen
'Diplomat'
'Diplomat'

retro kirjoitti:Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Vaihda se lamppu :D näytti oikeesti et sul olis ollu sumari päällä. Muutamalla siis näin siinä aamuisessa kevyessä sumussa sumarin. Ei välttämättä olis tarvinnu...
retro kirjoitti:Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto. :) Enää ku ei oo ajohommissa, niin vähempi muutenki tuttuja autoja tien päällä.
Noita ihan samanlaisia sinisiä kyl näkyy enemmänkin, mut mun auton tunnistaa nimikyltistä ;) Kyl mä voin perässä ens kerral valoja välkytellä :P
sir_TR
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja sir_TR »

mannion kirjoitti:OPC Vectra tuli eilen Kuokkalan sillan läheisyydessä vastaan :bye:
Huomasin kyllä, mutta enpä ihan kerenny morjestaa... :bye:
-(z)- Astra J A16LET, vm. 2011
Skoda Superb 3V5 4x4 DFCA, vm 2017
retro
'Senator'
'Senator'

Nalen kirjoitti:
retro kirjoitti:Edit; 14.54: Mulla on kyllä eripari takavalot, eli vasen takaparkki on kirkkaampi kuin oikea, joten on voinut hämätä.
Vaihda se lamppu :D näytti oikeesti et sul olis ollu sumari päällä. Muutamalla siis näin siinä aamuisessa kevyessä sumussa sumarin. Ei välttämättä olis tarvinnu...
Vaihdettu.
Nalen kirjoitti:
retro kirjoitti:Itekin tulin kehältä siihen, idästä päin. En kyllä bongaillu sua, kun ei ollu tuttu iso auto. :) Enää ku ei oo ajohommissa, niin vähempi muutenki tuttuja autoja tien päällä.
Noita ihan samanlaisia sinisiä kyl näkyy enemmänkin, mut mun auton tunnistaa nimikyltistä ;) Kyl mä voin perässä ens kerral valoja välkytellä :P
Vilkuta vaan niin tulee road rage. :lol:
Astra22
OCF Member 2018
OCF Member 2018

Viesti Kirjoittaja Astra22 »

retro kirjoitti:Vilkuta vaan niin tulee road rage. :lol:
En voi olla laittamatta. :D
Teiden ritarit
Hyväksi neuvoksi sanotaan sitä, jonka mies antaa ollessaan itse liian vanha olemaan huonona esimerkkinä.
pekedk
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pekedk »

tänää metsäkylässä bomega farkku lippivanteilla vastaan. maskia maalailtu mustaks.
sportwagon
OCF Member 2015

Viesti Kirjoittaja sportwagon »

Tänään Kehä II ja vanhan Turuntien välissä olevassa tunnelissa musta H-Astra farkku, tummat vanteet kiiltävällä lipalla tuli vastaan klo.15. Ajeli Turuntien suuntaan. Illalla 21 aikoihin Töölössä hopea GTC-H Astra, tyylikäs OPC-line sarjalla ja suht matala. Samoilla nurkilla musta perus siisti farkku C-Vectra.
ex Astra K Sports Tourer 1.6 Turbo -16
ex Astra H Wagon 1.6 Turbo -07
esu
OCF Member 2017
Viesti:

Viesti Kirjoittaja esu »

Eilen päivällä varkaudessa keskustassa musta b2 omega sedan,clubin netti osoite tarra takalasissa ja logo tarra tuulilasissa. Lienee sama minkä bongasin toissa viikolla. 8)
Insignia Sports Tourer edition CDTI 118kw M6 -2011
OP-COM vikakoodi luku ja nollaukset, ohjelmointi, Kysy YV.
Vuokraan: CDTI jakopää lukitustyökalu sarjan, Kysy YV.
j_p
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja j_p »

Hakamäntiellä tänään noin klo.15.00 myrkynvihreä c-raketti. Jossa oli musta konepelti ja hyvät pörinät :thumbsup:
Vastaa Viestiin