Mittaristo

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Mittaristo

Viesti Kirjoittaja -TIMPE- »

No niin koitin tänään päiväsellä tutkia tuon monitoiminäytön sielun elämää ja kun on nakki sormeksi syntynyt niin nythän se ei pelaa enää ollenkaan.

Tietääkö kukaan onko tuo matkamittari jotenkin yhteydessä tuohon monitoiminäyttöön meinaan vaan kun sekin pimeni eikä auta lampun vaihto eikä mikään pimeenä vaikka muut mittariston valot toimivat ihan mallikkaasti

Perhana kun aina unohtuu tuo auto vm98 2,0dti Vectra B Caravan
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Re: Mittaristo

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

mitä autoa rassailet, ei ainakaan mulle selvinnyt.
opel vectra c 2,2 gts
seero
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja seero »

Rassasitko sitä vinki ja viheet korjausohjeen mukaan vai sävelsitkö omia? Omasta näytöstä sain tuntien ähertämisen jälkeen valtaosan pikseleistä takasin, puuttuu kyllä vieläkin jonkuverran ja tuntuu että niitä pikkuhiljaa häviää sieltä korjauksen jälkeen. Eli oma kokemus ainakin tuon korjaamisesta on että ei maksa vaivaa :lol: Ei pitäis kyllä mitenkään vaikuttaa infonäyttö matkamittariin, ite otin pois aikasemmin sen infonäytön liittimen kokonaan ku ärsytti pikselien puuttuminen ja matkamittari pelas silti niinku kuuluuki. Eli siis,kokeile ilman infonäytön johtoa, jos matkamittari toimii niin olet todennäköisesti saanut jonku infonäytön johtimen oikosulkuun korjausyrityksessä :) Toinen vaihtoehto sitte on se valokatkasija, se jäi joskus huonosti niin sillon ei syttyny valot mihinkään mutta eipä tainnu mittaristoonkaan syttyä..
Vectra B Sport 2.2 Y22DTR 2002, Vectra B 2.0 X20DTH 1998, Vectra B 2.0 X20DTL 1997, Astra F 1.7 TD 1997
Jos tämä ei nyt lopu niin se saa luvan jatkua.
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Ihan ton korjausohjeen mukaan sitä rassailin ja nyt oon koittanu kaikki maholliset millä ton matkamittariin sais valot mut ei niin ei syty lamppu vaikka mitä tekis
TomTom
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja TomTom »

Onko LED:t? Jos on, niin tarkista että ovat oikein päin.
"En ole puolesta, enkä vastaan.. pikemminkin päinvastoin."
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Ei oo ledejä vaan ihan normilamput. Ja ny tota tutkin niin trippi mittari tuntus toimivan ihan normaalisti mutta kokonais kilometrit ei lisäänny vaikka kuinka ajelis
e0101296
'Diplomat'
'Diplomat'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja e0101296 »

Ja ny tota tutkin niin trippi mittari tuntus toimivan ihan normaalisti mutta kokonais kilometrit ei lisäänny vaikka kuinka ajelis
Ymmärsinkö oikein ettei kilometrimittari eikä sen taustavalot toimi ?
Opel sivut: sivustot.net/phweb/Auto/
Autodataa: dropbox.com/sh/hbb7dgfi7nyirn0/AABxi1eOP3mQBcP5i3jGUYfea?dl=0
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

Juu matkamittarin valo ei pala vaikka lamppu on varmasti ehjä. Ja tuossa kun on päällekkäin trippi mittari sekä kokonaismatka mittari niin yläpuolella oleva trippi mittari kyllä toimii normaalisti vaikka valo ei palakkaan mutta kokonais kilometrit ei lisäänny autoon ollenkaan vaikka kuinka ajelee
lmb-58
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja lmb-58 »

taitanee olla sähkövika mittaristossa, niitä niihin joskus tulee, joten korjaa/ korjauta tai homma ehyt mittaristo tilalle.
opel vectra c 2,2 gts
Ari-S
OCF Member 2019

Viesti Kirjoittaja Ari-S »

mittaristo varmasti kunnolla paikallaan? ja kaikkien töpseleitten pinnit kunnolla kii. se piirilevykalvo ehjä?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Vastaa Viestiin