miten ilmenee vuotava kannentiiviste omegassa
Re: miten ilmenee vuotava kannentiiviste omegassa
olisin vielä kysynyt et kuinka tarkkaan vikakoodi luku laite sanoo missä vika,Ja vielä saako niitä ostettua jostain,kun taitaa laite olla halvempi kun kerta luku liikkeessä. kJos on venttiili kopan tiiviste rikki niin sehän yleensä hajoittaa myös puolan,kun öljyä valuu,mut jos puola rikki eihän ilmeisesti auto oikein silloin toimi,mulla auto lähtee laakista käyntiin,pystyy hyvin ajelee ,.johdot ehjät
onko turun seudulla joku täältä opel clubista jolla vikakoodi luku laite,ja joka voisi lukea sovittua korvausta vastaan vika koodeja.
Vielä jos jollain on turun seudulla vikakoodi lukulaite vai mikä diagnostiikka laite on ja olet korvausta vastaan valmis lukee mun auton viat. Laita yksityisviestiä tulee.
No ainakin sain sen asian huomiseksi kuntoon et pääsee lukee vika koodeja.TURUSSA OPELIN VARAOSAT ELI TURUN EUROTUONTI VIKAKOODIEN LUKU 20 E
vika on kampiakselin asento tunnistin,mikä menee vaihtoon torstaina.
Mulla on samanlaisia oireita A-ompussa. Eli öljyä moottorin kyljissä.. Eli venakopan tiivistekkö vuotaa vai mikä? Auto toimii täysin moitteetta, mutta tosiaan öljyä löytyy motin kyljistä. Ja tosiaan kyseessä on 2litranen automaatti vm -88.
Opel Omega A 2.0 Automaatti -88 (MYYNNISSÄ!), Audi 80 1.8S -87
varmaan vuotaa. taitaa olla muovinen venttiilikopan kansi mikä vääntyilee. mä en vielä vaihtanut sitä tiivistettä.ei ole mitään öljy hävikkiä mulla oikeastaan.ammatti asentaja sanoi et voisi ihan hyvin käyttää semi synteettistä öljyä mikä vähän paksumpaa,ettei tule joka paikasta niin helposti ulos,voitelee kuulemma yhtä hyvin.
Joo pitää tutkia asiaa.. Jos sit kun taas tulee rahaa nii vaihtais sen tiivisteen ihan vaan varmuuden vuoks ettei pääse mitään vakavaa tapahtuun 
Opel Omega A 2.0 Automaatti -88 (MYYNNISSÄ!), Audi 80 1.8S -87