98vm Vectra valo onkelmaa

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
-TIMPE-
'Kapitän'
'Kapitän'

98vm Vectra valo onkelmaa

Viesti Kirjoittaja -TIMPE- »

Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin

Vanhoissa umpioissa on pyöree liitin ja uusissa sitten semmonen litteä liitin onko näihin olemassa jotain adapterejä vai pitääkö ruveta metsästämään kokonaan uutta liitintä johon kolvailla piuhat kiinni
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
pikkuteemu
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Re: 98vm Vectra valo onkelmaa

Viesti Kirjoittaja pikkuteemu »

-TIMPE- kirjoitti:Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin

Vanhoissa umpioissa on pyöree liitin ja uusissa sitten semmonen litteä liitin onko näihin olemassa jotain adapterejä vai pitääkö ruveta metsästämään kokonaan uutta liitintä johon kolvailla piuhat kiinni
En ainakaan minä löytänyt adaptereita tai netistä juttua sellaisista. Eli uudenmalliset SAABin istukat vaan apikoilla kiinni pyöreiden tilalle.
pikkuteemu
'Kadett'
'Kadett'
Viesti:

Viesti Kirjoittaja pikkuteemu »

http://www.finjector.com/verkkokauppa/c ... /84899/128
Tuollanen menee uusiin valoihin jos vuolee puukolla valojen "tapit" pois.
opelvisio
OCF Yhteyshenkilö
OCF Yhteyshenkilö

Viesti Kirjoittaja opelvisio »

-TIMPE- kirjoitti:Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin

Oot ostanut facelift mallin ajovalot. Niissä on vilkku kiinteänä mukana.
Vastaa Viestiin