Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin
Vanhoissa umpioissa on pyöree liitin ja uusissa sitten semmonen litteä liitin onko näihin olemassa jotain adapterejä vai pitääkö ruveta metsästämään kokonaan uutta liitintä johon kolvailla piuhat kiinni
98vm Vectra valo onkelmaa
98vm Vectra valo onkelmaa
" antakaa määkin huudan määkin olen kännissä"
- pikkuteemu
- 'Kadett'

- Viesti:
Re: 98vm Vectra valo onkelmaa
En ainakaan minä löytänyt adaptereita tai netistä juttua sellaisista. Eli uudenmalliset SAABin istukat vaan apikoilla kiinni pyöreiden tilalle.-TIMPE- kirjoitti:Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin
Vanhoissa umpioissa on pyöree liitin ja uusissa sitten semmonen litteä liitin onko näihin olemassa jotain adapterejä vai pitääkö ruveta metsästämään kokonaan uutta liitintä johon kolvailla piuhat kiinni
- pikkuteemu
- 'Kadett'

- Viesti:
http://www.finjector.com/verkkokauppa/c ... /84899/128
Tuollanen menee uusiin valoihin jos vuolee puukolla valojen "tapit" pois.
Tuollanen menee uusiin valoihin jos vuolee puukolla valojen "tapit" pois.
Oot ostanut facelift mallin ajovalot. Niissä on vilkku kiinteänä mukana.-TIMPE- kirjoitti:Taas meni kädettömällä sormi suuhun. Mulla pitäs vaihtaa vectraan umpiot kun toisesta on kiinikkeet murtunu ja valo näyttää ihan mihin sattuu no ostin sitten kokonaa uudet umpiot missä on kiinteät vilkut. Ja mitä vielä eihän noitten vanhojen umpioden liitin sovi noihin uusiin umpioihin