Muistaakseen (aikaa on..muistanko väärin?) ainakaan 1.6 C-Ascossa ei saanut edes laitettua väärin päin sitä termaria sinne, eihän tuota mahdollisuutta ole calikassa..(Ei herneitä
cali...cali palelee
Aukeaakohan lämppärikennolle menevät 'hanat' kunnolla, eli virtaako sinne oikeasti lämmintä?
Muistaakseen (aikaa on..muistanko väärin?) ainakaan 1.6 C-Ascossa ei saanut edes laitettua väärin päin sitä termaria sinne, eihän tuota mahdollisuutta ole calikassa..(Ei herneitä
..virheitä voi sattua kaikille..)
- 2slow4motion
- 'Diplomat'

- Viesti:
ihmettelen sitä lämpömittaria,ku se ei ajossa nouse ees 45c,haaleeta se puhaltaa,onkohan tuo mittari vain sinne päin vai onko se sökö?ku taas paikallaan ku se käy,niin mittari näyttään.100c ja sit alkaa flekti huutaan...pitää visii alkaa tukkiin pahvia keulaan...sillähän se luulis korjaantuvan....toivon mukaan.!
juu itel on sama vika tos lämpeemises..kyl se kone lämpee normaalisti mut järjestelmä vaa on simmonen et ei sinne sitä lämmint tuu ja se on ns. tyyppi vika... pistä pahvi syylärin eteen ni se auttaa aika taval!!! ainakin mulla auttaa, niin lämpö nousee 90 ja pysyy siinä, muista vaa poistaa se ennenku tulee lämpimät kelit..
tarkistappas lämppärin kenno, se voi olla täysin tukossa roskasta, esim. havunneulaset,puunlehdet ym.On 2003-11-26 21:27, arska.f wrote:
ihme auto...????käytin nyt uuden termarin kattilassa,aukes aivan normaalistin n.92-96C
mutta autossa ei lämmöt nouse,termarista syyläriin menevä letku ja syyläri alkaa heti lämmitä,vaikka minun käsityksen mukaan se pitäis lämmetä vasta ku termari aukee...kaikila termareilla sama homma,eipä ole ikinä tullu vastaavaa eteen.....kylmyys jatkuuu:(
onko kiesi uitettu jälkikäteen suomeen?
yleensä sakemannit on saaneet autonsa pienemmillä lämppärin kennoilla , kuin esim. suomeen tarkoitetut versiot...pieni tukkoinen kenno ei paljoa varmaan lämmitä.
arvaus vain, mut näinkin on käynyt.
Mulla on ollut E-Kadett, A-Vectra ja Calibra ja noista talviajossa ovat olleet Kadett ja Vectra ja molemmat ovat kyllä ihan hyvin lämmenneet ja Vectrassa tarkenee kyllä talvellakin edelleenkin.On 2003-11-27 10:56, japalepa wrote:
Eiks noi Opelit oo aina ollu huonoja lämpeemää? mulla ainakin kadettis sai men sisäl pariks tunniks ko oli -20c pakkasta
Eikä toi vecculikaa nii ihme oo lämpeemää
Opel Calibra 2.0 16V Turbo 4x4 C20LET '92 - Pontiac GTO 5.7 V8 LS1 '04 (Holden) - Pontiac Tempest 2d HT Coupe V8 5.8 '70