voisin myös olla kiinostunut ostamaan tuollaisen jos tuommoisia jostain vaan saa taikka joku tekesi minulle tuommoisen
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne
ite vaihtoin alemat jokka on siellä napahäredellissä. kaikki tarvittavat työkalut löyty kotoamaaza84 kirjoitti:Oiskos kellään kuvaa tuosta vehkeestä millä vaihtavat nuit puslia? kun ei haluattaisi aina viedä liikeeseen nuiden puslien takia
voisin myös olla kiinostunut ostamaan tuollaisen jos tuommoisia jostain vaan saa taikka joku tekesi minulle tuommoisen.
Kiitos jo etukäteen vastauksistanne
voisitko laittaa vaikka mulle YV:nä nuo piirustukset niin vois valmistaa itellekin kyseisen värkin?rgs1 kirjoitti:On täällä piirustukset, kunhan jaksaa raivokkaasti hakea. Periaatteessa kierretankoa, hylsyjä, prikkoja, putkenpätkä ja muttereita

joo normipuslilla ainakin viel mennään harkinnassa ois säädettävät mut nyt ois tarkoitus kumminki normipuslat laittaa. Tota oiskos halukkuutta myydä tuommoista kyseistä työkalua laita vaikka YV:tä jos kiinostusta myydä niin turistaan lisäävelimatti.num kirjoitti:Mulla on työkalu teräksestä tehty poisto työkalu ja asennustyökalu jos asentaa normaalit puslat.
Elikä Hylsyistä sorvatu tarkoilla mitoilla .Jos mitat väärät niin poistossa tai takaisin aseenuksessa tulee ongelmia .
Olen kerran laittannut ohjeet valmistuksesta tänne talvella 2011 löytyy varmaan.
Ei tarvitse lämmitellä . tai raapia persettä ja päätä , lähtee kun kuppa töölööstä .![]()
![]()
![]()
http://www.opelclubfinland.fi/forum/vie ... 7&t=218101

Osta sitten uusiksi pusliksi PU-puslat; ainakin US-Parts myy niitä. Asentaja sanoi mulle viime syksynä, et ne laittaa paikoilleen 2 kertaa nopeammin/helpommin, kuin alkuperäisen puslan.maaza84 kirjoitti:no niin nyt ois tarve tuolle tyokalulle et voisin semmoisen ostaa jos joku alkaa mulle semmoisen valmistamaan kun oletettavasti vectrassa on takapäästä mennyt ainakin topiselt puolelta pusla sököks kun syo rengasta aika tavalla.
Jaa siis niiden ns. narinapuslien? Joita on 2 päällekäin per puoli?rgs1 kirjoitti:Uretaanit on takapitkittäisen etupusliksi. Tuo työkalu ei ole niihin vaan poikittaisten ulkopäihin. Kommentti uretaanien asennuksesta pitää paikkansa