Terve!
Kenellä paljon kokemuksia?
Mulla ois 01 Astra Z22SE koneella, josta ecu meni rikki. Uusi ecu kun maksaa turhan paljon niin ostin sitten käytetyn ECU:n + IMMO:n + Avaimen / sirun.
Käytetyt osat ovat B vectrasta.
Nyt auto toimii muuten normaalisti, mutta vikavalo palaa.
Antaa vikakoodia P0480;jäähd. tuulettimen 1 ohjauspiirin virhetoiminto, P0481 tuulettimen 2 ohjauspiirin virhetoiminto, P0482 tuulettimen 3 ohjauspiirin virhetoiminto, ja P0530 Ilmastointilaitteen paineanturin piirin virhetoiminto. Ilmastointi on täytetty, ei vaikutusta. Jäähdytyspuhallin ECU antaa koodia 22, imupuhallin moottori, signaali liian alhainen + 17, käyntinopeus signaali puuttuu.
Itse epäilen että käytetty ECU pitäisi nyt koodata Astraan koska Vectra:ssa ei tietääkseni ole erillistä ohjainlaitetta jäähdytykselle ( pelkästään releohjattu ). Onkohan tämä ylipäätänsä mahdollista....?
Kenelläkään kokemusta moisesta?=)
Z22SE ECU VAIHTO
Re: Z22SE ECU VAIHTO
Minulla toimii ainakin Speedsterin Z22SE:ssä B Vectran Ecu ilman vikakoodeja. Samat osat vaihdon ja toimii hyvin.
Speedster SC / GT -70 / Grandland X 4Hybrid / Corsa-e
vieppä paikkaan jossa on tech2 ohjelmointi laite
siellä voi tutkia että onko ohjelmasta jäänyt tieto pois ilmastoinnilta tai väärät arvot
siellä voi tutkia että onko ohjelmasta jäänyt tieto pois ilmastoinnilta tai väärät arvot
tech2 ohjelmointia/ vikakoodin luvut lahdessa
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
opel, saab
nyt myös kaikkien muidenkin merkkien vikakoodien luku ja nollaus
041-5017 228
ECU ohjelmoitu uudelleen. Kaikki toimii.