Tekstit ongelmana
Jos nyt oikein ymmärsin mitä tarkoitat niin eikös ne ole ihan sellaisella tarrateippisysteemillä kiinni..eli lähtee ihan vaivatta ja siististi kun vain ottaa ne irti..
No..joskus aikoinaan kävi yhden auton kohdalla niin että auton merkin kertovasta tekstistä muut kirjaimet oli tällä tarrasysteemillä kiinni..ja yksi sitten jollakin "voimaliimalla"..ja silloin jälki ei ollut ihan niin siistiä sen yhden kirjaimen osalta..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-12-01 20:41 ]</font>
No..joskus aikoinaan kävi yhden auton kohdalla niin että auton merkin kertovasta tekstistä muut kirjaimet oli tällä tarrasysteemillä kiinni..ja yksi sitten jollakin "voimaliimalla"..ja silloin jälki ei ollut ihan niin siistiä sen yhden kirjaimen osalta..
<font size=-1>[ This Message was edited by: mä on 2003-12-01 20:41 ]</font>
-
keltainenankka
- 'Admiral'

- Viesti:
Itse olen kokenut parhaimmaksi tavaksi kuumailmapuhallin/hiustenkuivaaja, lämmitä varovasti ja tasaisesti (ettei tohota yhteen paikkaan), jottei maalipinta kärsi, hiustenkuivaaja oli todella hyvä kun ei puhalla liian kuumaa. putsasin pinnan vielä lopuksi sinoililla.
Opelin merkin kanssa kannatta olla varsin varovainen sillä on yleensä kiinni myös muullakin kuin liimalla/tarralla.
Opelin merkin kanssa kannatta olla varsin varovainen sillä on yleensä kiinni myös muullakin kuin liimalla/tarralla.
-
Rusty Rocket
- 'Admiral'

Juu.... ne takapään merkit on helposti irrotettavissa just jollain kortilla ja lämmittämällä, ja sit liimat irti jollain tökötillä!
Sitä mäkin haluisin tietää, et onks A Vectrassa se keulan merkki kiinni jollain muullakin ku liimalla? Lähteekö suosiolla irti? Jotain hyviä neuvoja irrottamiseen?
edit: Eli kyseessä on A1 Vectra eli se merkki siinä konepellissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: heka84 on 2003-12-05 15:57 ]</font>
Sitä mäkin haluisin tietää, et onks A Vectrassa se keulan merkki kiinni jollain muullakin ku liimalla? Lähteekö suosiolla irti? Jotain hyviä neuvoja irrottamiseen?
edit: Eli kyseessä on A1 Vectra eli se merkki siinä konepellissä.
<font size=-1>[ This Message was edited by: heka84 on 2003-12-05 15:57 ]</font>