Vikavalo ja tehot tippuu Vectra 2.2 DTI
Mikä olisi veikkaus syyksi ko. ongelmaan? Kun vikavalo ei pala, auto toimii normaalisti. Valo syttyy milloin sattuu... Kylmänä, lämpimänä, kesken ajon jne...
Pa. paluuletkut on vaihdettu, mutta muita "tyyppivikoja" ei ole korjattu. Auto on -01.
Ilmamäärämittari, letkut vai mikä..?
Miten vian voi varmasti(?) paikallistaa?
Pa. paluuletkut on vaihdettu, mutta muita "tyyppivikoja" ei ole korjattu. Auto on -01.
Ilmamäärämittari, letkut vai mikä..?
Miten vian voi varmasti(?) paikallistaa?
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Oireiden kuvaus on sama kuin itsellä, olen pitänyt syynä väkivaltaisesti tukkimaani EGR:ää. Kiihtyykö tasaisesti toimiessaan ilman vikavaloa? Aaltoileva veto taitaa olla yksi ilmamassamittarivian tyyppioire. Sitäkin mulla ilmenee, mutta vakionopeussäätimellä kiihdytettäessä vetää tasaisesti. Onko muilla havaintoja tästä vakkarilla kiihdyttämisestä?
Missäpä vaihdatit ja paljonko maksoi?On 2003-12-09 13:24, OPOWER wrote:
Sama vika. Eilen huollossa vaihtoivat ilmamassamittarin ja taas menee kuin raketti.
rgs1: Kun vikavalo ei pala, auto toimii. Tosin kokemusta on vain vähän, koska oiretta on ilmennyt vain muutaman kerran...
Severi: Raketista en tiedä, mutta auto kyllä liikkuu koko/hintaluokkaansa nähden todella liukkaasti. Lue esim. AMS vertailu (v.2000?). Siinä mitatut arvot olivat aivan jotain muuta kuin tehtaan arvot.
Vectra C V6 2.8T Wagon
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Vectra A V6
Omega MV6 Caravan (Ex)
Mun 2.2 DTI veccuun vaihdettiin MetroAutossa toi ilmamäärämittari takuuseen, vaikka vaihtoajankohtana autolla oli ajettu n. 83tkm ja ikääkin oli 2v 6kk.
Ei tarvinnut edes kysyä asiasta, kun huoltoneuvoja sanoi, että takuuseen menee.
Muuten tuo remppa lienee 400-500 eskon välissä ?? Kato searchilla. Sillä löytyy tarkempia arviota.
Ei tarvinnut edes kysyä asiasta, kun huoltoneuvoja sanoi, että takuuseen menee.
Muuten tuo remppa lienee 400-500 eskon välissä ?? Kato searchilla. Sillä löytyy tarkempia arviota.