Epätavallisen reilu öljyvuoto
Re: Epätavallisen reilu öljyvuoto
Kyllä ne kaikki huohotinputket ja -letkut pitää olla auki. Kampikammiosta on huohotinputki venttiilikoppaan ja venttiilikopasta huohotinletkut imuilmaputkeen. Kaikissa pitää ilma kulkea kunnolla.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Ex: VectraC2 1.9 CDTI,VectraB2 Z22SE,VectraA1+A2 C20NE,KadettE 1.6i
Ex:InsigniaSTEditBL 2.0 CDTIA -11,InsigniaSTSport 2.0 CDTIA -13,InsingniaSTSport 2.0 CDTIA -14
Lähinnä ajattelin tyhmyyksissäni että eikö kampikammio hengitä yhtään öljyn paluukanavien kautta?Robertx kirjoitti:Kyllä ne kaikki huohotinputket ja -letkut pitää olla auki. Kampikammiosta on huohotinputki venttiilikoppaan ja venttiilikopasta huohotinletkut imuilmaputkeen. Kaikissa pitää ilma kulkea kunnolla.
mikäs victor reinz tiiviste on oikea tuohon alempaan öljypohjaan. paikallinen AD myi koodilla 71-31978-00 vectra 1,8 16v
tämä tiiviste ei käynyt ainakaan minun omegaan. heittääkö koivusen kataloogi, paketin sisältö vai minun auto?
tämä tiiviste ei käynyt ainakaan minun omegaan. heittääkö koivusen kataloogi, paketin sisältö vai minun auto?
onko ne etu ja takavetosessa eri muotoset muuten?? Eikö sieltä muka omegan kohalta löydy tiivistettä?
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
ilmeisesti etu- ja takavedossa erillaiset pohjat. victorin kataloogissa näkyi olevan x20xev ja astrat, calibra vectrat ja omega b kaikki samoilla tiivisteillä. onkos 2.2 omegan koneet kaikki olleet yksi osaisella öljypohjalla kun ei niihin ole kuin yksi tiiviste?
ilmeisesti pitää käydä merkkiliikkeestä, tuskin se sielläkään hirvittävästi maksaa
ilmeisesti pitää käydä merkkiliikkeestä, tuskin se sielläkään hirvittävästi maksaa
Miten \millä noin huohotinputket puhdistetaan kun itsellä kadetissa täynnä vesiöljy mössöä ?caravan69 kirjoitti:Lähinnä ajattelin tyhmyyksissäni että eikö kampikammio hengitä yhtään öljyn paluukanavien kautta?Robertx kirjoitti:Kyllä ne kaikki huohotinputket ja -letkut pitää olla auki. Kampikammiosta on huohotinputki venttiilikoppaan ja venttiilikopasta huohotinletkut imuilmaputkeen. Kaikissa pitää ilma kulkea kunnolla.
Letkun voi ainakin irrottaa ja lämpimällä vedellä puhtaaksi.
MB E220 CDI TA Premium Business Luxury -17,MB E220 CDIA PB Sport -11