Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
joo varmaan on tällainen topickki täällä vaan tarvitseisin nopeaa apua,eli kun tuosta ottaa akun irti niin luin että jos ei tiettyyn aikaan
mennessä laita akunkenkiä kiinni moottorinohjaus boksi (motronic) nollaa itsensä..joten kysyisin että miten pitkän ajan voi antaa
olla ilman akkua?että ei nollaa asetuksia,onko kova homma opettaa tuo motronicsin boksi uudelleen??
kiitoksia jo etukäteen
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
Ei aiheuta toimenpiteitä. Oppii itse mitä opittavaa on.
Sähkölasit joutunet opettamaan uudelleen, eli auki ja kiinni pitäen nappulaa pohjassa kunnes naksahtaa.
Radiokin hakee kellonsa yleensä itse, kun YLEn kanavaa kuuntelet hetken.
Lurttinen kirjoitti:Ei aiheuta toimenpiteitä. Oppii itse mitä opittavaa on.
eli suomeksi tempasen tuon huonon akun pellinalta pois ja laitan vaikkapa aamusta uuden niin ei vaikuta millään tavalla??
ei tarvitse antaa erillaisia kierrosarvoja/tms..
en ole uskaltanut ennen ottaa tuota pois kun niin kiire töissä ja tarvitsen autoa koko ajan niin ei ole
ollut varaa "kokeilla"
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
Päivitin tota ylempää viestiä sen verran, että sähkölasit ja kello on mitä pitää sipistellä akun vaihdon jälkeen.
Muuten ei ole moksiskaan virrattomana.
Lurttinen kirjoitti:Päivitin tota ylempää viestiä sen verran, että sähkölasit ja kello on mitä pitää sipistellä akun vaihdon jälkeen.
Muuten ei ole moksiskaan virrattomana.
joo..mahtaako muuten sopia 100ah akku omegaan?? sinänsä taisi olla
tyhmä kysymys mutta kun olisi melkein uusi tuossa 2m päässä niin päätin kysyä
Rinkilät:
- Audi A6 C4 Avant
mahtaa olla helpoin ostaa siihen se ooppeliin sopiva akku mitä sovittaa sitä lavadatsunin vanhaa mikä ei sinne kuitenkaan sovi. uskoisin että jopa kajaanissa on ihan akku liikkeitäkin
Jokainen saa tehdä omalle lintalleen ihan mitä haluaa!
Mutta ainahan sen voi myös paalata!