Täytyy varmaan sit toi laittaa vaihtoon kaiken varalta.. Jännä homma eilen taas kun töistä kotiin ajelin, kylmällä koneella ok, sitten kun auto lämpenee n. 90'c mittarin mukaan niin kierrokset jumii n. 1500-2500rpm.. samalla ei ota kierroksia kuin kaasupohjassa ja röpöttää vähän.. sit kun antaa auton pyöriä pari minuuttia paikalllaan niin käynti rauhoittuu normaaliksi (samalla lämmöt pikkuisen nousseet normaalille tasolle)..caravan69 kirjoitti:Tuo lämpö anturi riivaa ainakin minua, olisko 5 edellistä opelia joita olen laittanu kolmeen on pitänyt uusia ko anturi. yksi toimi tosihuonosti ja näytti vikavaloa. yksi läksi huonosti käyntiin ei vikavaloa ja yksi näyttää vikavaloa ei vaikutusta käyntiin.JoGo kirjoitti:Ja lämpimällä koneella antoi ohmeiksi 280, tosin jännä juttu oli että anturin jännite oli vain 0.2v ko hetkellä. Tosin toi on halpahalli laatua.. Eli edellisen postauksen linkin takana löytyvien arvojen mukaan toi anturi on kunnossa? Mitäs seuraaksi kannattaisi mitata? Onko lambdan mittaaminen millainen homma? Jos ohjeita olisi niin
Tulpat ajattelinkin seuraavaksi varalta vaihtaa.. mistäs mä nyt testaan onko puola sökö? luulis sit myös kylmänä/kuumanakin pätkivänAri-S kirjoitti:mites tulpat, johdot ja puola??
Eilen huomasin muuten että kun auto pyörii paikallaan ilman ilmastointia/autom.-ilmastointi OFF-asennossa niin lämmöt nousee 100'c ja jäähtyy vasta kun flekti lähtee pyörimään vähän yli 100'c asteessa?? Kesällä teki saman homman lämpimällä kelillä.. muutenkin tarkemmin ajatellen kuumalla ilmalla auto oli aivan puuduksissa eikä vetoja ollut varsinkaan ilmastointi päällä ajettaessa.. Voisko johtua tosta lämpöanturista?
Onko lämpöanturin vaihto vain liitin irti ja ilmeisesti kierteillä kiinni? Tuleeko ko. reijästä nesteitä pihalle vai voiko vaihtaa ilman nesteiden poistoa?