scangauge omegas
-
perhepulkka
- 'Kadett'

scangauge omegas
sellanen tuli mieleen et tietääkö kukaan. saisko ton scangauge 2:sen toimiin 96 omegas? kun siinä ei oo vielä tota obd2 porttia.
- sepse
- OCF Member 2023

Re: scangauge omegas
Jutustasi käsittää helposti väärin / vastauksena Omegassa on OBD 2 liitin ja tuossa testerissä jos ei oo OBD 2 liitintä niin muutoskappaletta ei taida löytyä / toisinpäin oliskin saatavilla eli jos laitteessasi on OBD 2 siihen on muutospalikka OBD 1 kytkentään .
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
-
perhepulkka
- 'Kadett'

mistäs noita muutospalikoita mahtas saada hankittua?
kokeile vaikka e-villeeperhepulkka kirjoitti:mistäs noita muutospalikoita mahtas saada hankittua?
- sepse
- OCF Member 2023

Elekma.com myy suoraan Suomessa noita kaikkia mittalaite kamoja , myös noita muutos kappaleita-nopeenpi kun Ville.
Seppo
Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 
-
perhepulkka
- 'Kadett'

ok. kattelen sieltäsepse kirjoitti:Elekma.com myy suoraan Suomessa noita kaikkia mittalaite kamoja , myös noita muutos kappaleita-nopeenpi kun Ville.
Seppo
Minä nyt mitään tiedä, mutta olen kokeillut Scangauge II:sta (joka on siis OBD2 mittari/testeri) ja Omega B2:sta ja ei toimi. Liitin on kyllä samanlainen sekä Omegassa että Scangaugessa, eli fyysisesti se siihen sopii mutta ei toiminut.
- kadett90
- OCF Member 2024

Vaatisko tuo sitten OBD-yhteensopivan auton (>01)
- sepse
- OCF Member 2023

ata kirjoitti:Minä nyt mitään tiedä, mutta olen kokeillut Scangauge II:sta (joka on siis OBD2 mittari/testeri) ja Omega B2:sta ja ei toimi. Liitin on kyllä samanlainen sekä Omegassa että Scangaugessa, eli fyysisesti se siihen sopii mutta ei toiminut.
Lueskelin kans jostain että noissa OBD 2 liittimissä voi olla about kolmee eri kytkentä mallia Opel ja Volvo tais olla ISO ja tais olla tunnistus siitä että autossa nasta 2 on tyhjä jos ISO/ joteski sillee
Seppo
-
perhepulkka
- 'Kadett'

menipäs mielenkiintoseks 
Mulla on scangauge II käytössä ajotietokoneen korvikkeena Omegassa. Kaikki toimii. Paitsi, että autossa ei sitten ollutkaan yhtään vikakoodia, joita luulin löytyvän moottorin temppuilun jälkeen...
Toimi myös kaverin V70 Volvossa, joka on -99-00 mallia, jota ei kaikki vehkeet ole saanut luettua. Laitetta hankkiessa sovin, et jos ei pelaa, niin saan palauttaa sen.
Toimi myös kaverin V70 Volvossa, joka on -99-00 mallia, jota ei kaikki vehkeet ole saanut luettua. Laitetta hankkiessa sovin, et jos ei pelaa, niin saan palauttaa sen.
Opel Omega Caravan 2.2L -01
EX Opel Astra Wagon 1.8L -07
EX Opel Astra Wagon 1.8L -07