B-Omega farmariin madallusjouset
Re: B-Omega farmariin madallusjouset
Mites näissä joissa on tuo perän tasonsäätö käyttäytyy, kun/jos vaihdetaan pelkät jouset..? Jääkö perä samaan asentoon vai miten.. Pystyykö esim. op-comilla muuttamaan tasoa tms.. 
Signum 2.0t -03
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Omega B2 Caravan 3.0 V6 sport -00
Kadett d 5d farkku 1.8 ohc -84
MB Sprinter w906 315 CDi -09
Ei välttämättä saa taakse säädettäviä, mun omiskaa ei vissii sit oo säätöjä(ovat punaiset), ku ei ainakaa pohjaan painettuna tapahdu mitään eli ei tuu semmosta "vastusta" pyöritelles suuntaan tai toiseen. Edessä on ainaki keltasissa koneissa mulla säätö.Ari-S kirjoitti:ite ymmärsin konin sivuilta joskus että farkun takatolpissa ei ois säätöä mut kait sit sellasiakin on saanut...
Jos ei sti keltasis takaiskareis oo samanlaista säätöä, ku etusis, mut tosiaan punasis ei mun tietääkseni oo säätöä.
sun tarvii lyhentää sitä tasoanturin tankoa ni se ei luule että siel on kauhee kuorma kyydisNile_ kirjoitti:Mites näissä joissa on tuo perän tasonsäätö käyttäytyy, kun/jos vaihdetaan pelkät jouset..? Jääkö perä samaan asentoon vai miten.. Pystyykö esim. op-comilla muuttamaan tasoa tms..
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
Aika todennäköisesti ne ovat säädettävät jos punaiset ovat, mutta ei str:t sarjaa.jarkkis kirjoitti:Jos ei sti keltasis takaiskareis oo samanlaista säätöä, ku etusis, mut tosiaan punasis ei mun tietääkseni oo säätöä.Ari-S kirjoitti:ite ymmärsin konin sivuilta joskus että farkun takatolpissa ei ois säätöä mut kait sit sellasiakin on saanut...
http://www.koni-na.com/pdf/tech.pdf
VW Golf 1.4 TSI -17, VW Passat Variant 2.0Dti -15 , Ex: C-Vectra Caravan Z18XER -06 , Ex: Astra G CC Z16XE -03, Ex:G-Astra Caravan Sport-01 Z22SE, Ex:F-Astra Caravan Sport-94/95 C18XEL, Ex:G-Astra Caravan Elegance-02 Z16XE, Ex:F-Astra Caravan -96 X16SZ
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Mulla oli joskus punaiset Konit farmari omegaan ja kyllä ne ainakin oli säädettävät. Keltaista ei tainnut farmariin edes saada. Minkähän muun auton iskari sinne kävis kohtuu vaivalla?
Keltasta konia eteen&taakse: http://www.ebay.de/itm/KONI-Stosdampfer ... 1e6ceef7f0
Kyllä niissä punaisissakin on säätö(ulosjouston),mutta jos keltaisessa on ulkopuolinen säätö ,niin kannattaa ottaa se.
Kyllä niissä punaisissakin on säätö(ulosjouston),mutta jos keltaisessa on ulkopuolinen säätö ,niin kannattaa ottaa se.
-
P. Lanttola
- 'Diplomat'

- Viesti:
Tuossakin on tuotenumeron mukaan takaiskarit punaiset.
Edit: Siis kun esim. sedan omegan takaiskarit menee näin:
80-2591Sport= Koni Sport
80-2591= Koni Special
Eli tuotenumerossa on selvästi sanottu että se on sport, mutta tuo farkkuomegan iskari on pelkästään 80-2593, eikä missään ole näkynyt sitä sporttina, sensijaan olen omassa kädessänikin pidellyt tuolla numerolla varustettua iskaria ja se oli punainen. Että en usko ennenkö toisin todistetaan
Edit: Siis kun esim. sedan omegan takaiskarit menee näin:
80-2591Sport= Koni Sport
80-2591= Koni Special
Eli tuotenumerossa on selvästi sanottu että se on sport, mutta tuo farkkuomegan iskari on pelkästään 80-2593, eikä missään ole näkynyt sitä sporttina, sensijaan olen omassa kädessänikin pidellyt tuolla numerolla varustettua iskaria ja se oli punainen. Että en usko ennenkö toisin todistetaan
Mulla on farkussa Corsa Ceen keltaiset koni takaiskarit,ovat lyhyemmät kuin Omegan(eli vaatii madallusjouset).P. Lanttola kirjoitti: Minkähän muun auton iskari sinne kävis kohtuu vaivalla?
Alaholkit piti vaihtaa muuten bolt on.
Ascona C/Vectra A/Kadett E takaiskarit vois olla myös sopivia aihiota?
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Joitakinvuosia sitten kävin korjauttamassa yhtä konin iskaria motoralilla ja jututin iskarinhuoltajaa tuosta "toisen auton iskari toiseenautoon"aiheesta ,niin tyrmäsi idean heti alkuunsa->jousitusvoimat erilaiset eri autoissa.