Mistä Vectra C1 OPC diffuussori?
Mistä Vectra C1 OPC diffuussori?
Google ei löydä tai sitten en osaa. Älkää lyökö. 
Astra H GTC Opc-line ''Look'' 1.6
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Re: Mistä Vectra C1 OPC diffuussori?
C1 OPC:tä ei ole olemassa?
khyl c1 opc on olemassa... 255hp..
mutta mun käsittääkseni vain keula muuttui joten ei ole c1 eikä c2 diffuusoria vaan ainoastaan opc diffuusori... ja kysymys mistä sen saat on merkkiliikkeistä. mahdollisesti astrax oy tai saksasta tilaamalla....
itse hain merkkiliikkeestä koska se oli helpoin.
mutta mun käsittääkseni vain keula muuttui joten ei ole c1 eikä c2 diffuusoria vaan ainoastaan opc diffuusori... ja kysymys mistä sen saat on merkkiliikkeistä. mahdollisesti astrax oy tai saksasta tilaamalla....
mitä maksoi?
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
no ei C1 OPC:ta ole olemassakaan,muutakuin proto ja taisi sekin olla Bi-turbo diesel.HerraIhme kirjoitti:khyl c1 opc on olemassa... 255hp..
Insignia 2.0 Turbo Sport OPC Line, Mokka 1.4 Turbo Cosmo & Vectra GTS
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
EX Vectra C 2.0T Sport Biopower & Manta -70 yms...
myönnän olleni väärässä opc tuli vasta 05 jostain olin saanut päähän että 03.Jartsa kirjoitti:no ei C1 OPC:ta ole olemassakaan,muutakuin proto ja taisi sekin olla Bi-turbo diesel.HerraIhme kirjoitti:khyl c1 opc on olemassa... 255hp..
mutta edelleen perät ovat samanlaisia. joten diffuusori menee myös c1
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Tilasin kuukausi takaperin automuovilta, 80€ maksoi. Samalla tilasin opc takahelmankin.
Onko toi sun maski fk:n black chrome kentiäs? Ite sellasta metsästämässä 
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Mulla on Irmscherin merkitön maski. Fk:n maski piti ensin itsekin ostaa mut sit sain ebayn kautta halvalla uuden irmelin.Gazzawi kirjoitti:Onko toi sun maski fk:n black chrome kentiäs? Ite sellasta metsästämässä
No huhhuh mitä paskaa. Astraxin päivän hinta 188e !? Nyt jäi tilaamatta.....
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Siis kysyitkö tota diffuusoria sieltä? soititko automuoville? niillähän tuo OPC diffuusori oli jossain vaiheessa halvempi kuin vakio.Gazzawi kirjoitti:No huhhuh mitä paskaa. Astraxin päivän hinta 188e !? Nyt jäi tilaamatta.....
Ja sen verran vielä tuohon C1 opc vectraan niin siitä todellakin vain tehty demo malli mutta puskuria joka siinä demossa on saa kuitenkin ostettua.
Eli siis tätä.

En nyt vain muista et mikä tuning pulju tuota suomessakin möi.
-
opelisti77
- OCF Member 2018

Toi olis kyl ihan makea puskuri. Pitäisköhän sellaista alkaa seuraavaks metsästään. Ei olis ainakaan muissa foorumin vectroissaG.T.S kirjoitti:Siis kysyitkö tota diffuusoria sieltä? soititko automuoville? niillähän tuo OPC diffuusori oli jossain vaiheessa halvempi kuin vakio.Gazzawi kirjoitti:No huhhuh mitä paskaa. Astraxin päivän hinta 188e !? Nyt jäi tilaamatta.....
Ja sen verran vielä tuohon C1 opc vectraan niin siitä todellakin vain tehty demo malli mutta puskuria joka siinä demossa on saa kuitenkin ostettua.
Eli siis tätä.
En nyt vain muista et mikä tuning pulju tuota suomessakin möi.
puhuit sä nyt maskista vai diffuusorista?Gazzawi kirjoitti:No huhhuh mitä paskaa. Astraxin päivän hinta 188e !? Nyt jäi tilaamatta.....
opelin alkuperäiset osat diffuusori 100e ja jos autossa ei ole opc-line helmaa niin sen hinta 300e
jos pelkk diffuusori on sen 188 niin on oikein ryöstö mutda jos helmoineen niin haje ihmeessä poia.... maskeista en tie mitää...
En saanut automuovia kiinni ja oli astraxista vastannut s.postiin että diffuussorin hp. 188,-
automuovin sain kiinni, sama osa 80€... Fk musta kromi maski saksasta 29€. Tässä offina samantien että lähteekö sivuvilkut helposti irti? Vaihtoon menee nekin.
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Ex Vectra GTS 3.2 V6
Ex Vectra GTS 2.0T
Oem osia kannattaa melkein mieluummin kysellä automuovilta ja Irmscher osia sit astraxilta. Näin olen todennut noitten hintojen suhteen. Ja vilkut lähtee ihan helposti irti. Työnnät eteenpäin ja vedät takakulmaa ulospäin, ole kuitenkin varovainen ettei klipsi mene poikki mikä siellä taka osassa.