Kyselin tänään paikallisesta varaosasta osia. Tuli vaan ropleema vastaan niin mulle kun myyjällekkin. Rekistetunnuksella antaa riippuen puulaakista mistä tilaa, useamman vaihtoehdon tuolle kiristin rullalle ja moniurahihnalle.
Ensinnäkin kun on verisoita jossa on laturi, vesipumppu, tehostin ja ilmastointi jota hihna pyörittää. Ja tuohon 2 eri pituutta. Oletettavasti mulle pitää olla se jossa on noi kaikki 4 kpl lisälaitteita koska ompussa on imastointi. Mutta miten voi olla useempi pituus?
Toiseksi kiristinrulla. Siihenkin on 2 vaihtoehtoa. Toinen on 2000 heinäkuuhan asti ja toinen on sen jälkeen. Loogiseti ajatellen olisi tuo enne heinäkuuta kun auton käyttöönotto pvm on 17.08.2000
Mutta mistä mä saan nyt varman tiedon että kumpi kiristin rulla ja mikä hihnan pituus? Ja
http://www.eurotuonti.net/ antaa sekin 2 erilaista kiristintä, mutta yhden moniurahihnan ilmastoinilla varustettuun. Mutta kun varaosa putiikista ei kirjat tarjoo tuota pituutta lainkaan.Tuolta ei vaan selviä mitään millä peruteella pitäs valita tuo kiristinrulla
Vaikuttaako jotenkin se että on tuo X25XE (125kw) kone? Eikös B-malliin tullu jossain vaiheessa Y26SE (132kw) kone? Ja kaiken lisäksi kun molemmissa tais olla vielä asti runkonumeroon xxxxxxx, ja tosessa jälkeen runkonumeron xxxxxxx