No toi on sit jo ajotaidon puutetta.On 2003-12-15 21:22, turbobliz wrote:
vai nii, mä just ladoin menemään hankiliukkailla 50/50 4x4 päällä ja auto ei tee muuta kuin puskee.
C20xe turbotus
joo, kyllä se calican suhde on 60/40. kiva oli lauantaina pyöritellä suurhallin pihassa ympyrää sellasella muutaman metrin säteellä. kyllä siinä monella loksahti suu auki ja yhtäkkiä huomattii muitten käsijarrulla leikkijöitten siirtyneen sivummalle pelkästään seuraamaan meitä.
sairaan näköistä menoa. en suosittele jos on humalaisia kyydissä. 
BMW F31 320dA xDrive ///M-Sport Individual '15
BMW e46 ///M3 Cabrio '01

BMW e46 ///M3 Cabrio '01

Ja tehkääpä kesällä kuivalla asfaltilla sama homma! Hyvähän se on talvella ja liukkailla suditella, mutta suditelkaapa samalla tavalla myös kuivalla.
Mä oon aina ollu sitä mieltä että jos ei auto kykene kesällä samanlaisiin suorituksiin kuin talvella tai muulla liukkaalla ei sillä tarvitse silloin suditella.
<font size=-1>[ This Message was edited by: JJ on 2003-12-16 12:59 ]</font>
Mä oon aina ollu sitä mieltä että jos ei auto kykene kesällä samanlaisiin suorituksiin kuin talvella tai muulla liukkaalla ei sillä tarvitse silloin suditella.
Asiaa... sutiminen kertoo ainoastaan alustan ja voimansiirron ongelmista. Auton suorituskyky on sitä, kun se menee nopeasti eteenpäin eikä jää vinkumaan paikalleen kuin täi tervaan.On 2003-12-16 12:53, JJ wrote:
Ja tehkääpä kesällä kuivalla asfaltilla sama homma! Hyvähän se on talvella ja liukkailla suditella, mutta suditelkaapa samalla tavalla myös kuivalla.
Ainoa syy sudittaa on varikolta lähtiessä puhdistaa renkaat paskasta. Pyyhitäänhän sitä kengätkin sisään tullessa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2003-12-16 13:09 ]</font>
Juu niinhän se rata-autoilussa menee. Mutta nyt oli kyse ihan vaan talvella autolla leikkimisestä. Mä oon ihan varma, että sulla ainakin kerran talvessa renkaat sutasee. Vai onko sulla niin hyvä alusta, ettei sudi ees jäällä?Ainoa syy sudittaa on varikolta lähtiessä puhdistaa renkaat paskasta. Pyyhitäänhän sitä kengätkin sisään tullessa.
Näinhän se on, mutta joka tapauksessa.On 2003-12-16 13:07, turbobliz wrote:
Asiaa... sutiminen kertoo ainoastaan alustan ja voimansiirron ongelmista. Auton suorituskyky on sitä, kun se menee nopeasti eteenpäin eikä jää vinkumaan paikalleen kuin täi tervaan.
Ainoa syy sudittaa on varikolta lähtiessä puhdistaa renkaat paskasta. Pyyhitäänhän sitä kengätkin sisään tullessa.
<font size=-1>[ This Message was edited by: turbobliz on 2003-12-16 13:09 ]</font>
-Janne
ex Corsa E OPC PP 2018
ex Corsa E OPC PP 2018
no ei tosiaankaanOn 2003-12-16 13:32, sauli wrote:Juu niinhän se rata-autoilussa menee. Mutta nyt oli kyse ihan vaan talvella autolla leikkimisestä. Mä oon ihan varma, että sulla ainakin kerran talvessa renkaat sutasee. Vai onko sulla niin hyvä alusta, ettei sudi ees jäällä?Ainoa syy sudittaa on varikolta lähtiessä puhdistaa renkaat paskasta. Pyyhitäänhän sitä kengätkin sisään tullessa.![]()
Tekisi hyvää monille... varsinkin niille urpoille joille talven ekat liukkaat tulee yllätyksenä kun ei absin paukkuminen enää pelasta.
ja katu-uskottavuutta pönkitetään tänään näillä: HX40 & Autorotor 3150

"Renkaiden kiljunta ja moottoreiden ulvonta salamalähdöissä nostaa melutason jopa nelinkertaiseksi"