omega b Turbo
Re: omega b -steinmetz-
jotaki näprätty pitkästä aikaa.
uudet kesävanteet, pitäs huomenna maalata

kiitokset antti_:lle hionta avusta.
oli pieni välirojekti tehtiin kaverille yhestä mun vanhasta omegasta.. öö jäärata pommi..

uudet kesävanteet, pitäs huomenna maalata

kiitokset antti_:lle hionta avusta.
oli pieni välirojekti tehtiin kaverille yhestä mun vanhasta omegasta.. öö jäärata pommi..

omega B caravan -steinmetz-
astra GTC
astra GTC
komee yksilö

kiitti.
vanteet on maalattu tommosella mersun hopealla. sekotin lakan sekaan vähä punasta näyttää aika kivalta auringossa.
ei mulla muuta no ens viikolla ehkä joo menee osat maalaukseen jos vaan maalarille passaa.

vanteet on maalattu tommosella mersun hopealla. sekotin lakan sekaan vähä punasta näyttää aika kivalta auringossa.
ei mulla muuta no ens viikolla ehkä joo menee osat maalaukseen jos vaan maalarille passaa.

astra GTC
astra GTC
-
irYobYetaMis
- OCF Yhteyshenkilö

päivän turha postaus
modailin tossa etuvaloja vaihdoin gm umpioihin tuollaset täysin rihlaamattomat lasit ja maalailin sisäosat mustaksi.
vielä laminX:ää päälle niin hyvä tulee..

modailin tossa etuvaloja vaihdoin gm umpioihin tuollaset täysin rihlaamattomat lasit ja maalailin sisäosat mustaksi.
vielä laminX:ää päälle niin hyvä tulee..

astra GTC
astra GTC
osat sain vihdoin maalaukseen. laittelin uudet kesävanteet alle. ja katsastus remonttia tehny.

astra GTC
astra GTC
- erämies1989
- 'Diplomat'

- Viesti:
komea omega
ootko mitä kaikkea suunnitellu autoon vielä??
Rinkilät:
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
- Audi A4 B5 Prefacelift Avant
- Audi A4 B5 Facelift Sedan
- Audi A6 C4 Avant
uusi moottori ois tarkotus tehä. Mallia ahdistettu kunhan löytyis sopiva moottori. 
astra GTC
astra GTC
"vakio" Saab B308E keulille niin ei pääse sylinterimääräkään liian vähäseks, ja kerkiää... 
._.
saab moottoreitahan sais melkeempä kättelemällä mut enempi oon z20leh\let moottorin kannalla ku viritys osaa ois hyvin saatavilla,
jäi pieni viritys buumi päälle ku tehtiin tuo 300hp jäärata auto, mersun turbodiesel tekniikalla. On muuten huippu ajettava laitos isomallakin tehomäärällä.
jäi pieni viritys buumi päälle ku tehtiin tuo 300hp jäärata auto, mersun turbodiesel tekniikalla. On muuten huippu ajettava laitos isomallakin tehomäärällä.
astra GTC
astra GTC
Mahtuiko noi vanhat FK-vanteet pyörimään edessä ilman spaceria vai nojasiko iskariin, vai oliko pelkästään spacereiden kanssa paikoillaan? Myin omat pois niin ei pääse testaamaan, kun mietin mahdollisia spacereita nurkissa oleville vanteille. Niissä on niin iso et, ettei pääse mittamaankaan ilman lättyä.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi
12mm spacerit piti olla ja campeerit aivan suorassa että mahtui pyörimään
astra GTC
astra GTC
kösä kirjoitti:12mm spacerit piti olla ja campeerit aivan suorassa että mahtui pyörimään
Oon koittanu kartottaa, nii 147 mm insetti tuntus olevan aika maksimi vanteen puolesta, mutta sulla ois ollu 145. Pitää koittaa kutenkin jättää sisäreunaan varoja, kun varmaan joutuu camberia laittaa kuitenkin, että mahtuu kaareen nuo R8 OEM:t, mitä oon mahollisesti laittamas. Mut jos menee kaupaks nii saa ne muutki laittaa.
Autot eivät omia aikojaan lähde luistelemaan, vaan sivuluisu liikenteessä on aina ajovirheen seuraus. -Liikenneturva.fi