Omassa autossa oli edelliset goodridet ja ei minkäänlaista ratapitoo, sulivatkin yhdessä paäivässä vaihtokuntoon.
Nyt alla on fullwayt. Ei vielä ainakaan moitittavaa, katotaan kesällä kuopiossa kestääkö rengas

Riippuu varmaan asfaltin laadustakin, kun mitä itse ajoin kaverin autolla jossa ns-2:t tässä ihan kaduilla, kehä ykkösellä, tuusulanväylällä ym. niin märkäpito oli arvaamaton eikä mitenkään kehuttava, luisuun lähti äkkinäisesti ja luisun hallinta oli kovin epämääräistä. Voihan nuo toki olla automallin omituisuuksiakin, se kun oli bmw e36Antti H kirjoitti:Yllätyin märkäpidosta kun sai painaa niin lujaa mutkiin kun uskalsi.

Juu ei noissa omissakaan märkäpito ollu ainakaa parin vuoden jälkeen mikään kehuttava, tosin eipä tuota normaaliajossa huomannut.Simo kirjoitti:Riippuu varmaan asfaltin laadustakin, kun mitä itse ajoin kaverin autolla jossa ns-2:t tässä ihan kaduilla, kehä ykkösellä, tuusulanväylällä ym. niin märkäpito oli arvaamaton eikä mitenkään kehuttava, luisuun lähti äkkinäisesti ja luisun hallinta oli kovin epämääräistä. Voihan nuo toki olla automallin omituisuuksiakin, se kun oli bmw e36Antti H kirjoitti:Yllätyin märkäpidosta kun sai painaa niin lujaa mutkiin kun uskalsi.

Tuohon kolmen tonnin hintaan tai yli ei taia ysäriltä yltää ko skylinet ja muut sekä "maasturit". Tietenki jos oikein pienillä kilometreillä nii asia erikseen.kelkkasilli kirjoitti:Ihme soopaa ne ihmiset keksii.. esim anoppi aina vittuilee että hällä on joku 90 lukunen nissani(jota haukun aina datsunuksi) ja on kuulemma niin kova laite kun on ketjuvetonen jakopäävoi sitä yllätystä kun sillä samalla ketjulla ajetaan aina vaan ja se pomppaa hampaan pari..Eihän se ite siitä mitään älyäiskään mutta kun myyjä ja sen ukko on sanonu että huolto vapaa..paskan marjat. opelin 20ne on huoltovapaa..sen saa ihan vapaasti huoltaa sitten kun huvittaa tai hihna hajoaa. Esim mulla kerran meni hihna muusiksi kun kiihdyttelin rajotinta vasten, kotia tultiin sitten rullaamalla
mutta uus hihna kiinni ja sen jälkeen no problem. Ja kuulemma kova kulkemaan se datsuni kun on kaks litranen..itse asiassa tuo mun opelin moottorikin on yhtä tehokas ja enempi vääntöä+painoa n.200kg vähempi
tosin toinen maksoi datsunista 3000 ja minä maksoin 390e..siitä voi itse kukin päätellä kummassa on parempi hinta laatu/suhde. Molemmat vasta katsastettuja

Pehmeän seoksen huonoja puolia.Zafira kirjoitti:Continental Premium Contact 5. ~8000 km ajettu ja eturenkaissa enää 5,5 mm![]()
Enpä taida ostaa toisia samanlaisia.
Zafira kirjoitti:Continental Premium Contact 5. ~8000 km ajettu ja eturenkaissa enää 5,5 mm![]()
Enpä taida ostaa toisia samanlaisia.
Paskoja renkaita ja laittaa vielä siloset taakse. Lapset kyytiin ja turvallisia kilometrejä vesisateessaseeklima kirjoitti:Zafiran alla olevista Roadstone N3000:sta negatiivista palautetta itellä, eturenkaat kuluneet viime kesänä niin paljon, että pintaa on vain 3mm, takarenkaissa on 6mm. Kyllähän niillä tietenkin on ajettu 10tkm ja on voitu ehkä pikkuisen ajotyylilläkin niitä kuluttaa lisää. Mutta vaihdoin noi vähemmän kuluneet eteen, koska kuluvat sitten huonompi pintaiset takana hitaammin. Jos vaikka loppukesään pääsis ilman uusintaa.
Seuraavissakin renkaissa se hinta tulee olemaan yksi tärkeimmistä kriteereistä.