Fusion kirjoitti:On kyllä komee peli ja väri on täys kymppi
Pitää uskaltaa melkeen itekki kuikata tuonne etulokareiden alle.
ebayhyn ehtii turbo lätkää
Tämähän on alunperin siis satin red, minkä aloituspostissa taisinkin mainita. Ja kun uutta maalipintaa tämä jo kaipaisi niin suunnitelmissa olis palauttaa originelli väritys sitten joskus, vai olisko tää sininen parempi?
Eikö joo.. satin reddi kin ois kyllä hyvä Eibä löytyny mistää noita turbo lätkiä.. mukana kyllä tuli irrotettu mutta ei mitään hajua et misä se on jos se tallin laatikoista vielä löytys
Fusion kirjoitti:Eikö joo.. satin reddi kin ois kyllä hyvä Eibä löytyny mistää noita turbo lätkiä.. mukana kyllä tuli irrotettu mutta ei mitään hajua et misä se on jos se tallin laatikoista vielä löytys
Ite löysin brittein ebaysta, nyt ei juu näyttäny olevan. Olen kyllä harkinnut sen pois ottamista koska kyllähän se saattaa herättää myös pitkäkyntisten mielenkiinnon.
kolkoti kirjoitti:Aamulla heitin pellivanteet ja renkaat paikalliseen rengasliikkeeseen ja sillä välin kävin tekemässä Kadettiin putkiston uusiks. Huomenna ois tarkotus vaihtaa iskarit ja jouset ja heittää pallerot alle.
185/55/14 8"
Hyvälle näyttää vanteet ja renkaat. Itse kanssa touhunnu tallilla kaikenlaista. Niistä kuullaan ja nähdään jonkun ajan kuluttua. Kunhan saa aikaiseksi alkaa kirjoittaamaan tänne jotain stooria. D KADETEIssa pysytään joka tapauksessa.
Vectra C HB 1.8i GTS
KADETT E
KADETT D 2.0 16v c20xe
Suzuki pv 50cc
Vesiskootteri -83 Finnspeed
VECTRA GT 16v kirjoitti:Itse kanssa touhunnu tallilla kaikenlaista. Niistä kuullaan ja nähdään jonkun ajan kuluttua. Kunhan saa aikaiseksi alkaa kirjoittaamaan tänne jotain stooria. D KADETEIssa pysytään joka tapauksessa.
Paas kuule kirjoittaen stooria, D-prokkiksia on aina mukava seurata eikä niitä ole koskaan liikaa
Hienon näköistä toimintaa! Löytyiskö sulta vielä madallusjousia a mallin vectraan? itsellä tosin x20xev koneella, että meneekö turbon jouset kiinni? Toisaalta vois kyllä kiinnostaa muutkin turbo vectran/ x20xev koneen osat, jos sulla on jotain ylimääräisiä, niin pistä vaikka yv:tä
If you think that the vehicle is under control, you don`t drive fast enough!!