Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
niin mitäs ootte moisesta laitteesta mieltä?onko hinta OK? ja saako tarpeeks heppoja suhteessa hintaan? ite oon suunitellu ehkä hankkivani mutta onkohan asennus hankalaa? niin ja jos jollakin sattumoisin olis kyseinen kapine myytävä niin olisin mitä onnellisin
ei munkaan mielestä oo paha.. mitenkähän tuo asennuspuoli onkohan vaikea homma asentaa vai pitäskö antaa ammattilaisten tehä työt..
jos sais hepat johonki 170hv putkistolla,fisulla ja tolla imusarjalla oiskohan mahoton homma???
Asennus on erittäin helppo ja imusarjan mukana tulee kaikki vaihtoon tarvittavat osat tiivisteitä myöten mukana. Kaasuläppäkotelo siirtyy jakopään viereen joten myös johtojen pituudet muuttuu. Sarjassa mukana myös uudet johdot valmiina töpseleineen.
Imusarja antaa tehoa hyvin myös keskialueella joten ei kannata tuijottaa pelkkään maximi tehoon. Tämä imusarja antaa voimaa (vääntöä) ja mukavuutta myös normaalille ajoalueelle ja helpottaa ajamista. Vaihtamistarve pienemmälle pienenee entisestään ohitus ja kiihdytystilanteissa. Huomattavaa on myös se että kulutus ei kasva.
Marko Haverinen Sutii Oy Opel Tuning 0400-868595
Suomen paras valikoima Omega A,B ja Senator osia
Mitkä ihmeen johdot muuttuu???? Ei mulla tarvinnut ainakaan mitään johtoja muutella. kaikki vanhat kävi paikalleen ihan kiltisti. Ja oli minun mielestäni kannattava ostos. Ainut asia joka välillä "häiritsee" on melkoiset imuäänet
Kadett C 16V -76
Manta B turbo -76
Omega B turbo -96