Valojen vilkkuminen Astrassa
Tuota onko kuinka ominaista Astra DTi:lle vilkuttaa ajovaloja(kaikkia valoja) eli Kirkkaat->Himmenee->Kirkastuu aina kun kaasua polkaisee, siis kun antaa nopeesti kierrosten nousta nii pakosta se aina tekee ton vilkkauksen? Eli et ruisku eleroniikka ottaa nii virtaa et himmentää, vaiko onko laturin eleroniikka kuolemassa?(vai sammuttaako laturi hetkeksi latauksen ja jatkaa sit?) Voihan tietty olla et piuhoilla jossainpäin aatoo kontakti häiriöö-ööö ni vilikkkkuuu...
Samoin mulla vilkuttaa valoja!!
ei tartte edes painaa kierroksia tyhjäkäynnillä huomaa kun ne jotenkin vilkkuu? sit olen huomannut seuraavaa..autossani on automaatti-ilmastointi ja kun joskun kierrokset menee liian pienille(mäkilähtö tms.)siis alle tyhjäkäynnin niin lämppärinpuhallin sammuu? se kyllä tulee aina takasi melkein heti mut olen oppinut ajamaan siitä liikennevaloissa
eli pistän sit kierroksia kun se sammuu
en niinkuin vanhat papat täydet kierrokset ja sit kytkin ylös
ainaki mun ukki ajo joskus näin..
ei tartte edes painaa kierroksia tyhjäkäynnillä huomaa kun ne jotenkin vilkkuu? sit olen huomannut seuraavaa..autossani on automaatti-ilmastointi ja kun joskun kierrokset menee liian pienille(mäkilähtö tms.)siis alle tyhjäkäynnin niin lämppärinpuhallin sammuu? se kyllä tulee aina takasi melkein heti mut olen oppinut ajamaan siitä liikennevaloissa
Vectra B 2.0 Sport caravan -98