Valojen vilkkuminen Astrassa

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Vastaa Viestiin
eerom
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja eerom »

Tuota onko kuinka ominaista Astra DTi:lle vilkuttaa ajovaloja(kaikkia valoja) eli Kirkkaat->Himmenee->Kirkastuu aina kun kaasua polkaisee, siis kun antaa nopeesti kierrosten nousta nii pakosta se aina tekee ton vilkkauksen? Eli et ruisku eleroniikka ottaa nii virtaa et himmentää, vaiko onko laturin eleroniikka kuolemassa?(vai sammuttaako laturi hetkeksi latauksen ja jatkaa sit?) Voihan tietty olla et piuhoilla jossainpäin aatoo kontakti häiriöö-ööö ni vilikkkkuuu...
G T S
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja G T S »

Jos sun pyörät luistaa niin se ottaa aika paljo virtaa toi luiston-/sutimisenesto systeemi. Mulla ainakin valot "vilkkuu" kun luistonesto puuttuu peliin ja sama juttu toistuu kun jarruttaa siten et ABS:t rutisee. Tiedä sitten...
tommyt
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja tommyt »

Mulla on toinen G-Astra menossa ja molemmat ovat tykänneet himmentää ja kirkastaa valoja kierrosten mukaan. Tosin mulla valot kirkastuu kun polkee kaasua. Tiedä sitten dieselin virrankulutuksista, omat ovat toimineet bensalla.
Exät: Corsa B ja C, 2x Astra G, Zafira B ja C.
pfohr
'Senator'
'Senator'

Viesti Kirjoittaja pfohr »

Samoin mulla vilkuttaa valoja!!
ei tartte edes painaa kierroksia tyhjäkäynnillä huomaa kun ne jotenkin vilkkuu? sit olen huomannut seuraavaa..autossani on automaatti-ilmastointi ja kun joskun kierrokset menee liian pienille(mäkilähtö tms.)siis alle tyhjäkäynnin niin lämppärinpuhallin sammuu? se kyllä tulee aina takasi melkein heti mut olen oppinut ajamaan siitä liikennevaloissa :smile: eli pistän sit kierroksia kun se sammuu :smile: en niinkuin vanhat papat täydet kierrokset ja sit kytkin ylös :smile: ainaki mun ukki ajo joskus näin..
Vectra B 2.0 Sport caravan -98
Keisshi
'Admiral'
'Admiral'

Viesti Kirjoittaja Keisshi »

voisko laturilla olla tekemistä asian kanssa?? siis meinaan josko se olis turhan tehoton??

<font size=-1>[ This Message was edited by: Keisshi on 2003-12-24 15:34 ]</font>
Vastaa Viestiin