dbilas dynamics, X20XEV
kyllä
teho nousee keski- ja ylärekisterissä
lisäksi autosta tulee herkkä reagoimaan kaasupolkimen liikkeisiin
se on hinnaltaan edullinen, mukanahan tulee mm viritysnokkapari, läppärungot, imusarja ja ilman kokoojalaatikko
lisäksi se on TUV-hyväksytty siten että pakokaasujen e-normin on hyväksynnässä mainittu pysyvän samana
näin se on niitä harvoja viritysosapaketteja jotka sallittu tieliikenteessä vähäpäästöisessä autossa
(toisin kuin esim viritysnokat, kannen porttaus, nokkapyörät jne)
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
ark 10-16 ja 18-19
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-12-26 17:44 ]</font>
teho nousee keski- ja ylärekisterissä
lisäksi autosta tulee herkkä reagoimaan kaasupolkimen liikkeisiin
se on hinnaltaan edullinen, mukanahan tulee mm viritysnokkapari, läppärungot, imusarja ja ilman kokoojalaatikko
lisäksi se on TUV-hyväksytty siten että pakokaasujen e-normin on hyväksynnässä mainittu pysyvän samana
näin se on niitä harvoja viritysosapaketteja jotka sallittu tieliikenteessä vähäpäästöisessä autossa
(toisin kuin esim viritysnokat, kannen porttaus, nokkapyörät jne)
opel@prostreet.fi
+358-400-790019
ark 10-16 ja 18-19
<font size=-1>[ This Message was edited by: ProStreet on 2003-12-26 17:44 ]</font>
-
Rieger Astra
- 'Kadett'

-
Rieger Astra
- 'Kadett'

-
Rieger Astra
- 'Kadett'

Itse vaihtaisin ehdottomasti venttiilivarren kumit. Samalla on varmaan kannattavaa pistää jakopään hilut ja vesipumppu.On 2004-02-02 18:46, ProStreet wrote:
jos haluaa voi kannen remppauttaa moottorikoneistamossa jos auto on yli 100000km ajettu
yli 200000km kannattaa remppauttaa joka tapauksessa
j.h
eli tuo dbilas paketin mukana tulee virinokat?? ja tuo palikka pitää sisällään imusarjan ja läppärunkosarjan? en oikeen oo tekniikan ihmelapsi
aattelin vaan kun mua kiinnostaa tuo paketti mistä sais lisää infoa tosta?
paljon tulee muuten täydellisestä viri putkistosta ja fisusta lisää ton dbilas paketin kans?
onko mitään taulukoita yms.. mistä sais vähän reseptiä ton calibran koneen virittämisen suhteen??
on aika tyhmiä kysymyksiä mulla mutta kun ei tiedä niin pitää kysyä!!!
paljon tulee muuten täydellisestä viri putkistosta ja fisusta lisää ton dbilas paketin kans?
onko mitään taulukoita yms.. mistä sais vähän reseptiä ton calibran koneen virittämisen suhteen??
Opel Calibra 2.0i 16v -91
Hopea on nopea
Hopea on nopea
X20XEV Dbilas läppärunkosarjassa on siis:On 2004-02-02 22:33, VEN wrote:
eli tuo dbilas paketin mukana tulee virinokat?? ja tuo palikka pitää sisällään imusarjan ja läppärunkosarjan? en oikeen oo tekniikan ihmelapsi![]()
pari tuplaläppärunkoja (yht 4 kaasuläppää)
lyhyt suora imusarja niille
ilmalaatikko
dbilas sport nokat
asennustarvikkeita
kun koko sarjaa käytetään muuten vakiossa moottorissa on TUV-hyväksyntä voimassa
moottorin säädöt on tarkistettava jarrupenkissä ennen moottorin rasittamista
h 2075e sis alv 22% ja rahti Suomeen
lisätietoja opel@prostreet.fi
aivan, nuo totta kai on hyvä vaihtaa aina kun moottoria kunnostetaan tai viritetäänOn 2004-02-02 20:21, jpisteh wrote:Itse vaihtaisin ehdottomasti venttiilivarren kumit. Samalla on varmaan kannattavaa pistää jakopään hilut ja vesipumppu.On 2004-02-02 18:46, ProStreet wrote:
jos haluaa voi kannen remppauttaa moottorikoneistamossa jos auto on yli 100000km ajettu
yli 200000km kannattaa remppauttaa joka tapauksessa
j.h