tosta laatikko niin alkaa pitämään
opel calibra neliveto ei toimi?
Re: opel calibra neliveto ei toimi?
Semmonen homma tuli huomattua tuossa kun ihmetteli omassa autossa nelivedon toimintaa vikakoodeja ei antanut ollenkaan 12 12 12... mutta vikavalo vaan paloi
Autossa on megasquirt ja kierroslukumittarin johto oli megasquirtiltä pois päältä ja kierroslukumittari ei pelannut ei myöskään neliveto. sitten kierroslukumittari toimintaan ja samoten neliveto
Autossa on megasquirt ja kierroslukumittarin johto oli megasquirtiltä pois päältä ja kierroslukumittari ei pelannut ei myöskään neliveto. sitten kierroslukumittari toimintaan ja samoten neliveto
Vectra A 2.0 8v Turbo 4x4 -93 "Turbo lookalike"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
Calibra A 2.0 16v 4x4 Turbo -90 "Jäärata"
Kadett C City 2.0 16v Turbo -76 "FakeXE"
-
sedan c18xe
- 'Senator'

joo se on tuo nelikko kytköksissä siihe kierroslukutietoon ja siinä jos on jotain häikkää nii ei nelikko toimi niinkuin minulla 
vielä en oo selvittäny tarkalleen missä kohti ecu-->mittariston vss-->4x4 ecu se tieto sekoaa
siinä 4000rpm kohalla viskaa nelikon pois ja samassa kiekkamittari sekoaa..
tuohan ois helppo "pikakorjata" ottamalla suoraan puolalta se kiekkatieto 4x4 boksille..mutta tarkotus ois
saaha kyllä toimimaan tuo niinkuin sen on tarkotuskin.
vielä en oo selvittäny tarkalleen missä kohti ecu-->mittariston vss-->4x4 ecu se tieto sekoaa
siinä 4000rpm kohalla viskaa nelikon pois ja samassa kiekkamittari sekoaa..
tuohan ois helppo "pikakorjata" ottamalla suoraan puolalta se kiekkatieto 4x4 boksille..mutta tarkotus ois
saaha kyllä toimimaan tuo niinkuin sen on tarkotuskin.
Tästä ois kyllä kiva saada lisätietoa. En oo nähny yksiäkään sorvattuja lukitusrenkaita, omat on tehty laserleikkaamalla (taitaa olla yleisin tapa).Mic_Coo kirjoitti:Ruottin blocketissa oon nähny noita lukkoja. Tunexilta voi varmaan kysyä kans niitä, mut ne tuntuu olevan jotenkin kiven alla. Ainaki mitä oon netistä lukenu niin niitä teetetään sorvauttamalla. Itse en henk.koht suosittele niitä. Oon ajanu sellasella missä oli jakolaatikko lukittu. On meinaan pikkusen venkuli ajettava, arvaamaton...
Mitenkähän se lukitulla jakolaatikolla varustettu auto oli venkuli ja arvaamaton? Ja missä ajotilanteessa huomasit sen?