Eli omassa autossa tilanne on se, että ennen starttausta annan virtojen olla päällä sen aikaa kunnes pumppu on pyörinyt loppuun ja se sammuu. Jos sisätilan puhallin ja radio ei ole päällä niin sen kuulee äänestä tai sitten suunnilleen siloin kun TC ym. osa valoista sammuu kojetaulusta (n.3s kuluttua). Tällöin auto käynnistyy aina ongelmitta. Jos näin ei tee vaan starttaa heti, niin saattaa joskus lämpimänä joutua sahaamaan pitkääkin ennenku suostuu käynnistymään. Virtoja ei kuitenkaan joudu käyttämään päällä/pois edestakaisin. Mitään vikakoodeja/vikavaloa mulla ei kuitenkaan tule missään tilanteessa--> eli mulla tod näk nuo suuttimet vuotaa tai jotain sen suuntaista bensanpaineongelmaa siellä on.
Sit sun auto:
Starttaisko toi sulla samalla tavalla, että odottaa vaan hetken kääntämättä kuitenkaan virtoja pois välillä? Jos starttaa pelkästään hetken odottamalla normaalisti ja ilman vikavaloa niin melko varmastihan toi viitaisi bensanpaine/suutinongelmaan...
Tossahan voi nyt olla huonolla säkällä parikin eri pikkuvikaa päällä yhtä aikaa joka on ainakin mulla aina tyypillistä
Itse kokeilisin seuraavia juttuja:
-moottorin lämpötila-anturin liittimen putsaus, sen näyttämän arvon tarkistus esim op-comilla
-bensanpaineen mittaus korjaamolla( jos ei op-com näytä sitä suoraan)
-suutinpuhdistusaine tankkiin