Pitäis saada tuo kampiakselin alahihnapyörän pultti kiinni mielellään koneen ollessa irtaallaan. Käytössä ei ole tarpeeksi voimakasta pulttipyssyä.
Mitenkä ootte saanu pidettyä kammen paikallaan vai pitääkö suosiolla pistää kone autoon ja tarpeeks pitkällä varrella napsauttaa?
Kammen pultti kiinni, vinkkejä?
Kammen pultti kiinni, vinkkejä?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe
Re: Kammen pultti kiinni, vinkkejä?
Tuohon tarkoitukseen on olemassa työkaluja joilla saa kampiakselin lukittua startin kehästä liikkumattomaksi. Onnistuu mahdollisesti myös niin että apumies kiilaa ruuvimeisselillä kampiakselin liikkumattomaksi siitä startin kehältä, noin olen itse onnistunut kiristämään automaattivaihteisessa sen pultin, startti irti ja apumies ruuvimeisselin kanssa pitää starttikehää paikallaan.
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
melko simppeli myös itse tehdä se lukitustyökalu. entisel tallilla oli kampuran etupäähän kehitelty versio
Vectra A -93 CD
Astra 1.9 -07 OPCline
Astra 1.9 -07 OPCline
- motorsport
- 'Diplomat'

kaksi pitkää vankkaa lattaa kiinnität M12 pulteilla toisiinsa Y-muotoon ja tuon Y:n yläpäät kampiakselin vauhtipyörän pulttien reikiin. Kampeat y-raudan vaikka tallin lattiaa vasten tai apumies pitää kiinni. Ja sitten pitkällä varrella etupään pulttia vaan auki... Tämä on apinoitu Haynesin korjauskäsikirjoista, missä aina käytetään tuomosta rautaa.
Onko Opelit semmonen työkalu että voi "Nolla" kampi ja nokka akselit, Biltema myö ainaki Volvo soppiva.
Tämmöstä minä vähän arvelinkin että vois soveltaa.motorsport kirjoitti:kaksi pitkää vankkaa lattaa kiinnität M12 pulteilla toisiinsa Y-muotoon ja tuon Y:n yläpäät kampiakselin vauhtipyörän pulttien reikiin. Kampeat y-raudan vaikka tallin lattiaa vasten tai apumies pitää kiinni. Ja sitten pitkällä varrella etupään pulttia vaan auki... Tämä on apinoitu Haynesin korjauskäsikirjoista, missä aina käytetään tuomosta rautaa.
Kiitokset vinkeistä, katotaan mitä saa aikaan
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe