Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Mulla oli mun 2000 16V:ssä samat oireet, vika oli siinä pienemmässä haitarikumissa ilmamäärämittarin ja SFI-kotelon välillä. Se oli revennyt alapuolelta. Uusi maksoi Tampereen Metroautolla muistaakseni 10€ klubi korttia vilauttamalla.
On 2004-01-04 16:02, patrick wrote:
Pitääkö vikakoodi lukea juuri silloin kun häiriövalo palaa, vai tunnistaako testeri vian vaikka juuri sillä hetkellä ei palaiskaan?
Vikakoodit jää muistiin, joten valon ei tarvitse palaa testatessa. En nyt muista montako viimeistä koodia se muistissaan piti, ja kuinka kauan....
Mulla teki calikassa tota samaa ku kiihdytti kovemmin niin rupesi härövalo palaa.Syy oli ilmamäärämittarin liittimessä.Kun putsasin sen niin sen jälkeen ei ole se valo syttynyt ja olen ajanut 6tkm ilman valoshowta.
Jamboylle..
Miten helv... sulla makso se pötikkä vaan 10 €? Kävin seinäjoen opel-liikkeestä kysymäs ja hinta oli suolaiset 50 euroo ja risat! Ja alennuksella lupas 44 euroo.. HUUHHUUH kun on kallista !
ovat sanoneet sulle väärän letkun hinnan tuo kalliimpi letku on välillä ilmanputsarikotelo-ilmamassa mittari. se lyhyt letku tosiaan mikä on välillä ilmamassamittari-sfi kotelo maksaa sen 10 euroo.
On 2004-01-08 14:15, opeltuning wrote:
ovat sanoneet sulle väärän letkun hinnan tuo kalliimpi letku on välillä ilmanputsarikotelo-ilmamassa mittari. se lyhyt letku tosiaan mikä on välillä ilmamassamittari-sfi kotelo maksaa sen 10 euroo.
Näin on, mä maksoin 10€ siitä haitarikumista.
Tarkasta nyt kuitenkin onko sulla se edes rikki.
<font size=-1>[ This Message was edited by: jamboy on 2004-01-08 16:20 ]</font>
Niinno eipä olis eka kerta kun ne prkleen "asiantuntijat" olis väärää putkee mulle tarjonnu!! En sitä kerkee varmaankaan enää näillä lomilla tsekkaan, jotta pitää kattoo sit joskus kun kotia taas eksyy. Mutta kiitti avusta! (jälleenkin)