Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Joo tuon saa tietokoneeseenki bluetoothilla kiinni. Mulla on tuollane, mutta en kännykällä oo sitä vielä saanut toimimaa. Mulla on toi joku xcover tjsp Samsungin.
Nizuxiini kirjoitti:Joo tuon saa tietokoneeseenki bluetoothilla kiinni. Mulla on tuollane, mutta en kännykällä oo sitä vielä saanut toimimaa. Mulla on toi joku xcover tjsp Samsungin.
Nizuxiini kirjoitti:Joo tuon saa tietokoneeseenki bluetoothilla kiinni. Mulla on tuollane, mutta en kännykällä oo sitä vielä saanut toimimaa. Mulla on toi joku xcover tjsp Samsungin.
Kyllä toimii jos siinä on tuo OBD2 liitin. Lurttisella oli tuollainen sininen ku kerra Tampereella hänen kanssa jotai koodeja kateltii ennenku hommasin lukulaitteet. Se jollai Samsungi isonäyttösellä kännyllä käytti tota palikkaa.
Kyllä toimii jos siinä on tuo OBD2 liitin. Lurttisella oli tuollainen sininen ku kerra Tampereella hänen kanssa jotai koodeja kateltii ennenku hommasin lukulaitteet. Se jollai Samsungi isonäyttösellä kännyllä käytti tota palikkaa.
Mun vika muuten korjaantui lambdan vaihdolla. Tilalle meni boschin tekele! Nyt rokkaa.. vanha oli sen verran paskottunu ettri ehtiny enää mukaan.
Corsa B GSi 1.6 16v -95 & Astra G 1.6 16v -02
Menneitä opeleita:Opel Insignia 2.0t -09 || Opel Astra H Wagon 1.8 -05 II Opel Astra Coupé Bertone 2.2 -01 || Opel Calibra Dtm -95 Opel Kadett c 1.2N -76 || Opel Vectra 1.8i -95
Nizuxiini kirjoitti:Ainaki G-astraa 1.6 tuo on tehty, mutta kenties kannattaa auton alta kattoa minkänäköne sen entine on ja se liitin + johtoje määrä...
Onko toi lambda muka auton alla? luulin, että se on konehuoneessa siinä edessä.
kuinka vaarallinen toi vika on?
Opel Vectra c1 1.8 Z18XE vm. 2003 manuaali (oma)
Opel Vectra 2.0i X20XEV vm. 1995 manuaali (mutsin)