Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
hei vaan kaikille, ajattelin palata takas opel kuskiksi ja hävittää mitsuni, mikä tuli heräteostoksena tehtyä, paska mikä paska
nonni nyt asiaan, olen ostamassa astra g.tä 1.6automaatti -00 mitenköhän noi automaattilaatikot kestää? kun mulla ei oo kokemusta opelin automaatista niin aattelin täältä kysellä, auto on tosiaan postin vanha ja ohjaus väärälläpuolella
Laatikko on vanhanaikainen malli. Kestää varmasti jos vain joskus vaihtaa öljyt. Ja se onkin helppoa. Proppu pois ja uudet tilalle.
Mulla on 1.8 automaatti ja mittarissa 235tkm.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Eiköhän se riitä,että teet hyvän koeajon,jos toimii niin osta pois ja jos jtn.häikkää laatikossa et osta.
Tuommosen auton rahallinen arvo lienee muutaman satasen,Nettiautoa kyttäämällä on ollut pikkuvikaisia vas. ohjattavia Astrojakin alle viidellä sadalla.
Joo kyl mä aattelin tehdä kunnon koe-ajon, ajattelin kysästä täältä kun varmaan täällä on enemmän kokemusta opelin automaateista kun mulla, ja eiköhän se järkikin sano jos laattikko ei toimi kunnolla niin sit ei kannata ostaa. en vaan haluais ostaa ihan sikaa säkissä
Astra F -97 1.8 16V automaatti on itsellä ja tällä hetkellä mittarissa n. 360tkm, kerran on laatikko mennyt vikatilaan jolloin syynä oli palanut sulake. Muuten ei ole laatikon kanssa ollut ongelmia, öljyt vaihdettu 60 tkm välein huoltokirjan mukaan.
Opel Monza 2.2E -86
Opel Kadett C 4D Sedan -79
Opel Astra 1.9 CDTi Wagon OPC Line AT6 -07
Opel Vectra 2.0 Turbo STW -05
Mulla G Astra automaatti jolla 340tkm takana ja laatikko pelaa vieläkin vallan mainiosti. On toki myös yks liikenteestä poistettu posti Astra josta voi osia poimia jos jotain kalliimpaa hajoaa...