Eli haluan esitellä teille tietävämmille herroille murheeni.
Olen tässä jo monia vuosia päivitellyt minulle niin kovin rakasta Cannon-Ball Opeliani
Kiitos kaikille teille clubilaisille, joilta olen osani vuosien varrella haalinut, sillä nyt alkaa olemaan pakka pikkuista vaille valmis.
Ja asiaan. Sain lopulta tuommosen räpelletyn LET koneen valjaisiini ja viskasin sen tuonne Opelin nokille.
No pirullisen imusarjan ja turbon veistelyn jälkeen sain paketin istumaan itseäni miellyttävästi paikoilleen(Cannon-Ball:a pilaamatta).
Kovien testiajojen jälkeen jouduin surukseni toteamaan että heti kun pyörä pitää niin kytkin ei
Eli ensin joudun kiroamaan itseäni alimpaan helvettiin, kun menin vaihtamaan tuohon koneeseen sen vanhan E-Kadett:n kevyen vauhtipyörän.
Se on siis se kiekko, johon mahtuu 9"" levy, mutta asetelma ei kyllä jaksa rutistaa.
Eli onko kenelläkään tiedossa asetelmaa joka puristaisi tarpeeksi ja sopisi tuohon vanhempaan vauhtipyörään??
Jos ei niin tietääkö kukaan että kuinka paljon voimaa tuon koneen originaali n: 9"" "poterokytkin" pystyy välittämään luistamatta??
Jotain tässä nyt tarvii keksiä ja olin vähän ajatellut että tuota tehoa pitäisi vielä nostaa?!
Tuli mieleeni vielä lisäkysymys: Tuossa koneessa oli sellainen pikku ilmaventtiili imusarjassa joka oli poistettu käytöstä, se oli tulpattu
mutta siihen tuli vielä sähkötöpseli. Netti sanoi että se on kuumakäynnistys venttiili. Osaako kukaan sanoa että mikä tuon kyseisen venttiilin funktio on, kun tuntuu käynnistyvän hyvin ilman sitäkin ja aiheuttaako ongelmia jos heivaan sen kokonaan, siis otan töpselin irti??
Harmillista kun joutuu edellisen jäljiltä raapimaan päätä.
No eipä muuta tällä erää, kiva jos jaksatte jelpata!!
Cannon-Ball rules.