Calibran ajotietokoneiden eroista

Koriin ja sisustaan liittyvät asiat. Keskuslukko, sähkölasit, sisustan purku, jne...
Vastaa Viestiin
Sämä
OCF Member 2022
OCF Member 2022

Calibran ajotietokoneiden eroista

Viesti Kirjoittaja Sämä »

Minulla on tuossa turbo calibrassa ajotietokone aika huonossa hapessa pintapuolisesti kun joku on raaputellut niitä tekstejä pois.

Sellanen muistikuva minulla on että nuissa ajotietokoneissa olisi eroja eli esim NE koneisen ajotietokone ei osaisi näyttää LET koneisen kulutusta oikein? Onko se ajotietokoneen takana oleva valkoinen palikka se osa joka nuissa eroaa? Eli jos minä pistäisin tuohon vaikkapa NE koneisen ajotietokoneen ja vaihdan sen palikan tuosta LET koneisen ajotietokoneesta niin se osaisi silloin näyttää kaikki oikein?
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
sepse
OCF Member 2023
OCF Member 2023

Re: Calibran ajotietokoneiden eroista

Viesti Kirjoittaja sepse »

Olen kuullut että ohjelma sijaitsisi ko valkoisessa palikassa mutta omakohtaisesti olen kyllä noihin ajanut ohjelmia uusiksi Tech 1 testerillä .

Seppo
Hylättyjen Omega B1/B2 mallien turvakoti / Laitetaanpa nimeksi Omega Ranch , Ostetaan HALVALLA tai otetaan talteen B1 ja B2 omega romutusuhan alaista osaa tapauskohtaisesti . Aihioiden määrä TJ 17 Omegaa -yleensä V6 :roll:
kadett90
OCF Member 2024
OCF Member 2024

Re: Calibran ajotietokoneiden eroista

Viesti Kirjoittaja kadett90 »

Voi joko vaihtaa sen valkoisen ohjelmistopalikan taikka sitten ohjelmoida tekillä niinkuin Seppo sanoi.
Vastaa Viestiin