jakopään työkalu
jakopään työkalu
moro , onko kellään omegan 2,5 v6 jakopään lukitus työkaluja? länsiauto ei suostu niitä mulle myymään. prkle....tai jos joku tietää mistä ne vois ostaa?
-
Voimariini
- 'Admiral'

Re: jakopään työkalu
Temetsyllä ainakin olisi vuokrattavana, jos ei muuten. 
- kadett90
- OCF Member 2024

Ei ole.Enochian kirjoitti:Olisiko tuossa?
http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/Aj ... +1775/2845
Pitää olla tuollainen:
Multa tosiaan löytyy, pistäppä yv:tä missä päin ois tarvista 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
yritän itse taistella kannentiivisteen vaihdon...
länsiauto pyysi 3500 - 4000 euroa korjauksesta ja ei ihan viitsi maksaa sellaisia summia kun auto maksaa 1500 ja saksassa 500 euro koko auto heh
mut on niin hyvä auto toi omega et pakko saada kuntoon,oon todella yllättynyt kuin kiva peli ajella siis kun kaikki toimii heh
länsiauto pyysi 3500 - 4000 euroa korjauksesta ja ei ihan viitsi maksaa sellaisia summia kun auto maksaa 1500 ja saksassa 500 euro koko auto heh
mut on niin hyvä auto toi omega et pakko saada kuntoon,oon todella yllättynyt kuin kiva peli ajella siis kun kaikki toimii heh
Johan on hintaa arvioitu rempalle.. Ei tainnu kiinnostaa ottaa tuota hommaks
Onhan nää v6 omegat mukavia pelejä sillon kun sattuvat toimimaan. Samalla kun vaihat kansipahvit niin suosittelen uusimaan molempien pakosarjojen pinnapultit sekä tiivisteet ja oikaisemaan ne, ei meinaan oo mukava homma kannet/kone autossa paikallaan alkaa vaihtamaan noita KUN ne pettävät
http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90560.0
Tossa aika selvät ohjeet tosin lontooksi.
http://www.omegaowners.com/forum/index. ... ic=90560.0
Tossa aika selvät ohjeet tosin lontooksi.
Mitään erikoiskaluja ei välttämättä tarvii, parit lukkopihdit, siis jos hihnan meinaat vaihtaa.
Noita olen muutaman vaihtanut,ei ole paha rasti.
Noita olen muutaman vaihtanut,ei ole paha rasti.
Tuli muuten mieleen vain että miten oot todennu ton kansirempan tarpeen? Jos öljyt ja vedet sekasin niin luultavimmin öljynlämmönvaihdin vuotaa ja jos hukkaa nestettä niin voi olla vesiventtiili.
mul on siis puolivuotta ollut nestehukkaa ja kerännyt painetta paisuntasäiliöön,
sitten tuli öljyä paljon jäähdytinnesteen sekaan,mut ei koneen öljyn sekaan,
voisko tosiaan olla se öljyn jäähdytin tai mikä se nyt oli heh mä oon tosiaan aika amatööri heh
se on ilmeisesti siinä pakosarjan alla , avasin siitä pari mutteria ja näytti olevan puhdasta öljyä,tarkastin sen siksi kun näin yhden kuvan jossa kyseinen osa oli öljyn/veden sekoituksen näköinen
sitten tuli öljyä paljon jäähdytinnesteen sekaan,mut ei koneen öljyn sekaan,
voisko tosiaan olla se öljyn jäähdytin tai mikä se nyt oli heh mä oon tosiaan aika amatööri heh
se on ilmeisesti siinä pakosarjan alla , avasin siitä pari mutteria ja näytti olevan puhdasta öljyä,tarkastin sen siksi kun näin yhden kuvan jossa kyseinen osa oli öljyn/veden sekoituksen näköinen
niin ja öljyä kuluu ainakin 5-7dl 1000 km mut se taitaa olla melkein normaalia omegassa
tulpien ympärillä oli kans aika lailla öljyä kun avasin venttiilikannet
tulpien ympärillä oli kans aika lailla öljyä kun avasin venttiilikannet
meinasin harjoitella moottori hommia mut ei ihan helpoimmasta päästä tää V6 kone,mut ihan hauskaa on ollut mut ilman paria kaljaa ja tupakkaa mä lähtisin takas brasiliaan heh
Venttiilikopat siis vuotaa kans.. Ei paljoa kannata ajella noin ettei särje puolaa ja tulpanjohtoja kun öljyä tulpanrei'issä. Voimariini teki just ensikertalaisena kansirempan ja hyvin ilmeisesti onnistu 
ok
kai se kannentiiviste sitten vuotaa kans
hirvittää vaan koskea tohon jakopäähän ym
juu en ajele enää vaan on jo kone auki mut jakopää paikallaan vielä
kai se kannentiiviste sitten vuotaa kans
hirvittää vaan koskea tohon jakopäähän ym
juu en ajele enää vaan on jo kone auki mut jakopää paikallaan vielä
mul ollut myös ongelmia kun ei oo tullut lämmintä ilmaa kunnolla
johtuukohan se kans noista kannentiivisteistä?
johtuukohan se kans noista kannentiivisteistä?