18se -> 20seh
söörtsillä löysin jotain tietoa, mutta mites nyt on, jos vaihdan E-mallin kadettiin (ennen siis 18se 112hp) tuollaisen 20seh 130hp moottorin, mitä kaikkea muuta täytyy vaihtaa??
Auton siis pitää vastata 8v GSI:tä voimansiirron ja alustan osalta, mutta mutta:
Pitääkö taakse laittaa levyjarrut??
Entäs etutolpat,-jarrut,-vakaaja??
Auton siis pitää vastata 8v GSI:tä voimansiirron ja alustan osalta, mutta mutta:
"Mikäs tähän nyt... voi voi, sehän lähti irti..."
-
havericky
- 'Diplomat'

- Viesti:
Kyllä pitää vastata vertailumallia alustaltaan ja voimansiirroltaan. 2.0i 8V GSI mallissa ei ole levyjarruja takana joten ei sinunkaan tarvitse niitä laittaa. Etutolpat ovat jo mallia "isolohko" joten niihin ei tarvitse koskea. Jarrut ovat 2.0i GSI 8v ja 16v malleissa kokoa 256x24. Tuossa 1.8 mallissa muistaakseni 236x20 mutta en mene vannomaan.Auton siis pitää vastata 8v GSI:tä voimansiirron ja alustan osalta, mutta mutta:
<font size=-1>[ This Message was edited by: havericky on 2004-01-19 12:56 ]</font>
Kiitokset haverickylle!!
Sellainen asia vielä, että tossa 8v GSI:ssä on ilmeisesti motronic ruisku, ja mulla on jetronic, joten se menee myös vaihtoon, mites noi johdot mahtaa sopia, meneekö ihan "yhdistä liittimet" hommana, vai pitääkö alkaa kolvaileen?? (siis silloin jos vaihdan koko moottorin ja apulaitteet)
Ei varmaankaan ole järkeä laittaa tota 20seh:iä ja jetronic ruuttaa???
edit: mikä laatikko muuten tollaisessa 8v GSI:ssä on??
Mikäköhän laatikko tossa mun kaddussa muuten on??(18se moottori -89 sedan kaddu gt)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wilzup on 2004-01-19 14:16 ]</font>
Sellainen asia vielä, että tossa 8v GSI:ssä on ilmeisesti motronic ruisku, ja mulla on jetronic, joten se menee myös vaihtoon, mites noi johdot mahtaa sopia, meneekö ihan "yhdistä liittimet" hommana, vai pitääkö alkaa kolvaileen?? (siis silloin jos vaihdan koko moottorin ja apulaitteet)
Ei varmaankaan ole järkeä laittaa tota 20seh:iä ja jetronic ruuttaa???
edit: mikä laatikko muuten tollaisessa 8v GSI:ssä on??
Mikäköhän laatikko tossa mun kaddussa muuten on??(18se moottori -89 sedan kaddu gt)
<font size=-1>[ This Message was edited by: Wilzup on 2004-01-19 14:16 ]</font>
Jos nyt en ihan väärin muista, niin 18SE:ssä pitäisi kai siinäkin olla Motronic.On 2004-01-19 14:12, Wilzup wrote:
Kiitokset haverickylle!!
Sellainen asia vielä, että tossa 8v GSI:ssä on ilmeisesti motronic ruisku, ja mulla on jetronic
Alfa 75 3.0 V6 America
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B
"For those who enjoy the pleasure of driving over the practicalities of mere transportation" (Motorweek)
Alfa 156 JTS
Vectra B