Pikakysymyksiä Opeleista
Re: Pikakysymyksiä Opeleista
No joo. Meidän istuin tulee tasan pelkästään isofixeillä kiinni autoon, ei muuta mahollisuutta ko mallissa. Tuoli molempiin suuntiin käännettävä, palkki naama menosuuntaan ja vyöt selkämenosuuntaan.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Astra J sport tourer 2.0cdti A6
Nyt: Insigia GS 2.0cdti A8
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Laitathan sen palkin sillä turvavyöllä naama menosuuntaan kulkiessa 
Sen tuolin omalla kiinnitysmenetelmällä, en muista miten oli, muttei sitä vielä tarvi tietääkkään kun tarkotus kuskata takaperin niin pitkään kun mahollista. Auton vöitä siinä ei edelleenkään käytetä kummassakaan tapauksessa, eikä voikkaan, ainoastaan isofix, joten niitten lenkkien soisi olla riittävän hyvin kiinni autossa.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
On sulla erikoinen palkki istuin jos siinä ei käytetä turvavyötä... Itellä cybexin istuimet. Ja näin kolmen lapsen pohjalta jonkun verran niitä pyöritellyt. Ja Se aika tulee kovin nopeasti että istuin on käänettävä, niin suotavaa kun lapselle olisi, mutta ei ne jalat mahdu..
http://www.google.fi/search?q=palkki+is ... _AUoAQ#i=3
itellä tuo ja Se vyö tuodaan tuosta edestä. Isofix kiiittää vain istuimen, ei lasta
http://www.google.fi/search?q=palkki+is ... _AUoAQ#i=3
itellä tuo ja Se vyö tuodaan tuosta edestä. Isofix kiiittää vain istuimen, ei lasta
Enhän tässä ole muusta puhunutkaan kuin istuimen kiinnityksestä autoon. Sen takia kysyin niitä jälkiasennettavia isofix-kiinnikkeitä.
missään tilanteessa ei käytetä auton vöitä istuimen kanssa.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
-
haarold hirmuinen
- OCF Member 2015
Menisikö tuo poistossa oleva coilover setti mun c vectraan -03 1,8 gts?
http://verkkokauppa.harline.com/fi/POIS ... -%3E/21280
http://verkkokauppa.harline.com/fi/POIS ... -%3E/21280
Opel on pop
Menee
Paska sarja. mulla oli tai on edelleen takana. edessä pelkät jouset ta tekniikan iskareilla.
mulla ainakin meni vuoden aikana kaks paria etuiskareita takuunkautta vaihtoon kun työnsi mehut ulos...
varaudu myös siihen että joutuu vinguttaan isommaks tuota jarruletkun paikkaa ei mene paikalleen muuten.... Jarruletku siis...
Paska sarja. mulla oli tai on edelleen takana. edessä pelkät jouset ta tekniikan iskareilla.
mulla ainakin meni vuoden aikana kaks paria etuiskareita takuunkautta vaihtoon kun työnsi mehut ulos...
varaudu myös siihen että joutuu vinguttaan isommaks tuota jarruletkun paikkaa ei mene paikalleen muuten.... Jarruletku siis...
Aikanaan kun faijalla oli -08 Vectra C 1.9CDTI niin se antoi ilmoitusta jos pissapojassa nesteet vähissä. Omassa -08 1.8l bensakoneisessa ei kuitenkaan tätä ilmoitusta tule. Multa ilmeisesti puuttuu säiliön kupeesta joku anturi ? Piuhat/liittimet siellä varmaan on jo valmiina. Mistähän sellaisen saattaisi löytää ja mitä maksaa ? Ja pitääkö käyttää anturin asentamisen jälkeen jossain pajalla ohjelmoitavana ? Ois tarkotus maskin vaihdon yhteydessä laittaa tuo toimimaan.
Vectra C 1.8 -08
ex: Astra G 1.8 sport -01
ex: Astra G 1.8 sport -01
-
haarold hirmuinen
- OCF Member 2015
Ok, hyvä tietää. Olisiko suositella jotain muuta alustaa?Rizla^^ kirjoitti:Menee
Opel on pop
Ei käsittääkseni, kompura ei kytkeydy oliko se nyt +5 asteen alapuolella ja kun ulkolämpötieto puuttuu niin eihän tuo raukka tiiä mitä tekis 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Eksät: Astra F caravan C18xe -93 Omega A aut. sedan C20ne -94 Omega B sedan x25xe -95 Calibra c20ne -95 Omega A aut. caravan c20ne -93 Omega B MV6 -95
Kai sen pitäisi osata sisälämpötilaa säätää ilman tietoa ulkolämpötilasta? Eihän se kompura nyt talvella käynnisty muutenkaan... Mulla on muuten jossain tallessa vielä ylim. ulkolämpötila-anturi.
Kyllä mä suosittelen lukemaan kuitenkin vikakoodit ensin sieltä ilmastoinnin ohjausyksiköltä ennenkun alkaa uutta osaa vaihtamaan 
Käyttövieteri: Vectra C 2.0T -04
Automaatti-ilmastointi vaatii ulkolämpötilatiedon että pystyy pitämään sisällä lämpötilan vakiona, pelkkä sisätilan lämpötilatieto ei riitä..Enochian kirjoitti:Kai sen pitäisi osata sisälämpötilaa säätää ilman tietoa ulkolämpötilasta? Eihän se kompura nyt talvella käynnisty muutenkaan... Mulla on muuten jossain tallessa vielä ylim. ulkolämpötila-anturi.
Tasapainoilu autoharrastuksen ja jääkaapin sisällön kanssa on välillä hankalaa
Mikä laatikko 2.0t vectrassa ja hastrassa, manuaali siis.
Ex:
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
Kadett E 1.6 3d
Astra G Caravan 1.6 16v
Astra H caravan 1.7cdti
Signum 2.0T
C Vecuissa 2.0t koneella F40, H Astroissa M32.juzze kirjoitti:Mikä laatikko 2.0t vectrassa ja hastrassa, manuaali siis.
Kadett C 1978 sedan
Kadett C 1979 Coupe
Kadett C 1979 Coupe