Jarrujen saattaminen nykyisyyteen
-
paineenmuuntaja
- 'Admiral'

Jarrujen saattaminen nykyisyyteen
Allani on vanha a mallin zafira 2.0 diesel. Jarruja on huollettu, nestettä vaihdettu. Mutta jarrut ovat erittäin tunnottomat ja saa mielestäni liikaa polkea pysähtymisen eteen.
Onko jarruja mahdollista huoltaa/uusia niin, että ne olisi tunnokkaat ja herkät, kuten uusissa autoissa ovat?
Onko jarruja mahdollista huoltaa/uusia niin, että ne olisi tunnokkaat ja herkät, kuten uusissa autoissa ovat?
Jos se toimi, ni ei toimi enään.
Re: Jarrujen saattaminen nykyisyyteen
Halpojen tarvikepalojen vaihto alkuperäisiin tai vielä parempiin.
Astra-F MV6 -94
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Muut kulkineet: Audi A4 2.0TFSI Quattro -13, BMW 116i -07, Honda CBR600F -89
Tosiaan, jarrupaloilla on hämmästyttävän suuri vaikutus myös vanhassa louskussa. Katsastuskelpoiseksi saa millä tahansa palikalla, mutta toiseen samanlaiseen vertaaminen voi yllättää.
-
paineenmuuntaja
- 'Admiral'

Vinkkiä hyvistä paloista. Mötönetistäpä tuli edelliset haettua...
saa sielta mötönetistä parempiakin kun ei ota sitä halvinta kamelin lantaan
esim ostat ens kerralla TRW tai BOSCH
mutta suosittelen jos yhtää innostaa tilaa saksasta osat itse otin levyt+palat zaffeen saksasta tulivat postikuluineen ~80€ halvemmaksi kuin halvimmat versiot motonetistä... olivat saksalaisia tarvikeosia laatu erittäin hyvä
esim ostat ens kerralla TRW tai BOSCH
mutta suosittelen jos yhtää innostaa tilaa saksasta osat itse otin levyt+palat zaffeen saksasta tulivat postikuluineen ~80€ halvemmaksi kuin halvimmat versiot motonetistä... olivat saksalaisia tarvikeosia laatu erittäin hyvä
still nun, Engländer Kriegsschiff es ist oben
Mä ostin jokunen vuosi sitten uudet jarrulevyt ja niille kavereiksi Ferodon katujarrupalat eteen ja taakse katu/ratajarrupalat. Maksoivat tingattuina n. 200€. Muistaakseni kitkapinta on DS2000 tai DS2500.
En ole KATUNUT päivääkään, on meinaan helvetin hyvä pito, myös kun jarrut ovat lämmenneet esim. rata-ajossa.
Sarlin sanoikin, että noiden jarrupalojen jälkeen mulla on autossani JARRUT isoilla kirjaimilla.
En ole KATUNUT päivääkään, on meinaan helvetin hyvä pito, myös kun jarrut ovat lämmenneet esim. rata-ajossa.
Sarlin sanoikin, että noiden jarrupalojen jälkeen mulla on autossani JARRUT isoilla kirjaimilla.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Paloilla on tosiaankin paljon merkitystä,mutta kun tämä on diesel niin mitenkäs alipaineet.Vika voi olla viallisessa alipainepumpussa tai jos letkuissa on vuotoja.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
-
paineenmuuntaja
- 'Admiral'

Tehostajaa oon pohtinut myös syylliseksi. Motonetin palat oli boschia, ainakin taakse. Alipaineet muuten näyttäs olevan kunnossa, kun ahtomittarilla katsoin. Tyhjäkäynnillä noin 2 baaria.
-
miksainamie
- 'Senator'

Vaihdappa ensin jarrutehostimen letkun takaiskuventtiili..
Manta B 2.0T/Vectra A 4x4 Tbo/Zafira A Opc
-
paineenmuuntaja
- 'Admiral'

Vinkkiä, kuinka tämä vanha irroittaa, letkua lyhyemmäksi?miksainamie kirjoitti:Vaihdappa ensin jarrutehostimen letkun takaiskuventtiili..
Kannattaa myös varmistaa, että satuloitten männät ja mahdolliset liukutapit liikkuvat moitteetta.
"ON ERI ASIA TARVITA NIITÄ SAATANAN VALOJA, KUIN TAAS SE, ETTÄ OMAT VALOT AUTTAISI ASIAAN NIINKUIN NIITTEN KUULUISI! -Jiri