Ei tuo nykiminen kyllä kovinkaan miellyttävää ole
Zafira x18xe1 nykii kakkosella
Re: Zafira x18xe1 nykii kakkosella
Mulla alko tuo nykiminen kun ecu rupesi antamaan merkkejä hajoamisestaan,kesti kyllä pitkän aikaa ennenkuin hajosi kokonaan.
Vectra Cdti
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Mulla auttaa zafirassa nykimiseen (sama kone) kun puhdistaa ilmamassamittarin brake cleenerilla.
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Putsaamisen jälkeen olen suihkuttanut hapettumisen suoja ainetta niihen lankoihin, tai muuten nykiminen tulee takaisin aika nopeaan..
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Itse oon käyttänyt tätä liitoksiin http://kauppa.savenmaa.fi/PublishedServ ... pray+300ml
isoista marketeista pitäis löytyä.
isoista marketeista pitäis löytyä.
Jokunen Ooppeli ja foordeja.
Opel Astra G Editon 100 1.8 16v (ex) Opel Vectra B Sport 2.2 16v (nyk)
Opel Astra G Editon 100 1.8 16v (ex) Opel Vectra B Sport 2.2 16v (nyk)
- vetkula4x4
- 'Diplomat'

Omalla vastuullahan näitä kokeillaan! Omassa vaikutukset pelkästään positiivisetRookeri kirjoitti:Tuoko ei varmasti vahingoita tai tee häiriöö lankoihin?
mulla on yks rikkinäinen ecu jossa semmoset oireet sillon ku se oli paikallaan että nykii joka vaihteella 2500 kierroksen paikkeilla, vedättäessä ei nyi mutta tasakaasullä kylläkin.
lopussa vikavalo palaa ja kaasuläpältä koodeja, kannattaa muuten kokeilla putsailla se kaasuläppäkotelo kans.
lopussa vikavalo palaa ja kaasuläpältä koodeja, kannattaa muuten kokeilla putsailla se kaasuläppäkotelo kans.
Risat puolat tai niissä alkavat viat nykii yleensä kuormitettaessa eikä tasakaasulla, sekä myös joka vaihteella eikä vain kakkosella.
Sytytyskatkoista pitäs tulla vikakoodia jossakin vaiheessa. Tulpillaki on vaihtoväli että onko miten huolehittu?