Opel vikalista linkki.
Opel Calibra
Vuosimalleissa -90 ja -91 kuumakäynnistysongelmia. Vuosimallissa -92 muutettu polttoaineen syötön ohjausyksikköä.
Polttoainepumpun relevikoja.
Jakohihnavikoja. Jakohihnan kiristinpyörävikoja.
Sytytyselektroniikan ohjausyksikössä vikoja.
Moottorien ylikuumenemisesta johtuvia moottorivaurioita erityisesti turbomalleissa.
Vaihteistovikoja.
Laturivikoja.
Polttoaineensyötön ohjausyksikössä vikoja.
Tuulilasinpyyhkimen varsi irti.
Laturinhihnavikoja.
Vesipumppuvuotoja.
Moottorin öljyvuotoa.
Jarrulevyt ovat kuluneet.
Käsijarru juuttuu.
Lukkiutumattomien jarrujen merkkivalon vikoja. Vika johtuu pyörimisantureiden syöpymistä.
Jarruputket ruostuvat.
Keskuslukituksen vikoja.
Pakoputkisto syöpynyt.
Suomessa tehdyissä hyvä ruostesuojaus
Ton A4 listan jälkeen ei ainakaan voi enää mikään yllättää
Ittellä ei noista oo yhtäkään vikaa vielä ilmestyny.Vanhassa ventossa oli sitten jokaisen tulevankin auton puolesta vikaa.
Mun autossa orkkis putkisto 146tkm -95 joo tosissaan "syöpyy" ei oo viel ees ruosteessa.
Mitäs toi jarrulevyt on kuluneet tarkottaa??Luulin että ne vähän käytössä kuluiskin
Kun tota lukee niin voi melkeen päätellä että suurin osa vioista johtuu ihan vaan suomen ilmastosta ja tosta niin ihanasta suolasta?
Vuosimalleissa -90 ja -91 kuumakäynnistysongelmia. Vuosimallissa -92 muutettu polttoaineen syötön ohjausyksikköä.
Polttoainepumpun relevikoja.
Jakohihnavikoja. Jakohihnan kiristinpyörävikoja.
Sytytyselektroniikan ohjausyksikössä vikoja.
Moottorien ylikuumenemisesta johtuvia moottorivaurioita erityisesti turbomalleissa.
Vaihteistovikoja.
Laturivikoja.
Polttoaineensyötön ohjausyksikössä vikoja.
Tuulilasinpyyhkimen varsi irti.
Laturinhihnavikoja.
Vesipumppuvuotoja.
Moottorin öljyvuotoa.
Jarrulevyt ovat kuluneet.
Käsijarru juuttuu.
Lukkiutumattomien jarrujen merkkivalon vikoja. Vika johtuu pyörimisantureiden syöpymistä.
Jarruputket ruostuvat.
Keskuslukituksen vikoja.
Pakoputkisto syöpynyt.
Suomessa tehdyissä hyvä ruostesuojaus
Ton A4 listan jälkeen ei ainakaan voi enää mikään yllättää
Ittellä ei noista oo yhtäkään vikaa vielä ilmestyny.Vanhassa ventossa oli sitten jokaisen tulevankin auton puolesta vikaa.
Mun autossa orkkis putkisto 146tkm -95 joo tosissaan "syöpyy" ei oo viel ees ruosteessa.
Mitäs toi jarrulevyt on kuluneet tarkottaa??Luulin että ne vähän käytössä kuluiskin
Kun tota lukee niin voi melkeen päätellä että suurin osa vioista johtuu ihan vaan suomen ilmastosta ja tosta niin ihanasta suolasta?
Ruostuminen on Omegan ongelma. Tarkasta ovet, pyöränaukkojen reunat, takaluukku ja konepelti. Ruostetta voi olla myös kynnyksissä muovilistojen alla.
Polttoainesäiliö ruostuu ja vuotaa.
Sähkötoimiset ikkunannostimet reistailevat.
Keskuslukitus reistailee.
GLS-mallien ajotietokone voi näyttää mitä sattuu.
^Noita edellä mainuttaja vikoja on ilmennyt mun omegoissa, lisänä tietty nopeasti kuluvat euvakaajan pystytangot...
Polttoainesäiliö ruostuu ja vuotaa.
Sähkötoimiset ikkunannostimet reistailevat.
Keskuslukitus reistailee.
GLS-mallien ajotietokone voi näyttää mitä sattuu.
^Noita edellä mainuttaja vikoja on ilmennyt mun omegoissa, lisänä tietty nopeasti kuluvat euvakaajan pystytangot...
Eiköhän kaikki autot pehmene ennemmin tai myöhemmin.. Olen itse töissä kyseisellä tehtaalla ja tiedän sanoa,että suomessa tehdyissä autoissa on paljon paremmat ruoste suojaukset kuin esim. saksassa, itävallassa tai hollannissa tehdyissä.
Mutta harmillinen tosi asia on ,että nyky päivänä tehtaat säästävät auton teko kustannuksissa. robotit tekevät ruoste suojaukset ja ne on aika ohuet kerrokset toisin kuin ennen vanhaan kun ihmiset tekivät ns. käsipelillä ne niin oli hieman paksummat kerrokset.
Mutta harmillinen tosi asia on ,että nyky päivänä tehtaat säästävät auton teko kustannuksissa. robotit tekevät ruoste suojaukset ja ne on aika ohuet kerrokset toisin kuin ennen vanhaan kun ihmiset tekivät ns. käsipelillä ne niin oli hieman paksummat kerrokset.