Etulamppuihin oransseja ledejä ja takavalot "kahdensin"
Pakko tehä näitä ilmasia juttuja kun ei oo yhtään rahaa

Muista laittaa kirjeen mukana tukku käteistäOCF2945 kirjoitti:Rakas joulupukki toisitko tämän omegan minulle koska olen ollut erittäin kiltti![]()
tää on kyllä kaunein omega mitä on ikinä tullu vastaan
No sitä ei perkules oo...._jussis_ kirjoitti:Muista laittaa kirjeen mukana tukku käteistäOCF2945 kirjoitti:Rakas joulupukki toisitko tämän omegan minulle koska olen ollut erittäin kiltti![]()
tää on kyllä kaunein omega mitä on ikinä tullu vastaan
kosunen kirjoitti:Tämän vehkeen pyyntihinnan mukaan voinkin laittaa huoletta oman ahdetun Ompun myyntiin 5 numeroisena ( kunhan saan aikaiseksi kasattua uuden koneen uusilla osilla). Ja ehkä se kannattaa vielä laittaa mobileen myytäväksi. Tiedä vaikka joku nahkapöksy ostaisi omakseen.
Saisi sitten kapitaalia luiskaperän suorituskyvyn yms. parantelemiseen.
Lienisi ihan hyvä vinkki myös sinulle. Millä tapaa tämmönen julkinen määkiminen toisten autojen hinnoista hyödyttää ketään millään tapaa?kosunen kirjoitti:Vinkki sinulle: Mieti parikertaa ennenkuin kommentoit.

Tottakai työlle voi laskea hintaa ja mitä väliä sillä on että tämän auton maalaaminen ei ole maksanut 10k€?Rizla^^ kirjoitti:Tää ei oo nyt mitää vittuilua eikä kiukuttelua mutta moni ei tajua että omalle työlleen ei yleensä pysty laskemaan hintaa..
Ja jos omistaja on maalaamossa töissä niin maalaus tuskin on maksanu sitä kymppitonnia mitä se saattais yksityiselle asiakkaalle maksaa
Ei herneitä kiitos