eroavaisuustodistus

Tekniikka-aiheinen keskustelu moottoriin liittyvistä asioista.
Moottorinohjaus, toiminta, tyyppivikoja, korjauksia, jne...
Älä laita tänne kysymyksiä virittämisestä, sillä niille on olemassa oma alueensa.
Kaitzu
'Diplomat'
'Diplomat'

Viesti Kirjoittaja Kaitzu »

V***u, mun mielestä niiden lappujen pitäs kyllä käydä koska niistä ilmenee aivan selvästi mitä eroa on C16NZ->C20NE moottorilla varustetussa Kadetissa..Ja jos Huuskosen Hannu laput antais mulle niin niissä todettaisiin et takajarrut on myöskin vaihdettava vaikka noissa teknisissä tiedoissa sanotaan takajarrujen olevan aivan samat, kummallista..Ei ihme ettei Kadetteja meinaa saada alle 35% katsastettua.

Sellasen asian huomasin et tolpat on samat molemmissa malleissa mut laakerin koko eri, jokainen päätelköön tästä mitä haluaa :grin:

EDIT: Ei kehtaa konttoria vielä vaihtaa, maksaa kuiten sen verran toi muutoskatsastus ja kaiken lisäks ei menny vuosikatsastuksestakaan läpi-->> etuiskareiden yläpään kiinnitys löysä+palaneita lamppuja*3

----------------------------

<font size=-1>[ This Message was edited by: Kaitzu on 2004-01-29 23:41 ]</font>
Juheksi
in memoriam
in memoriam
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Juheksi »

On 2004-01-29 23:31, Kaitzu wrote:
Vähän epäilen halukkuutta paikallisen Opelin toimesta tollasta lappua kirjotella vaikka maksun saisivatkin..
Oletko tehny itse tuolla tavalla???

Pakko varmaan huomenna käydä kysymässä tota??
No itse toimin juuri tuolla tavalla. Voi olla että kaikki korjaamopääliköt eivät ko. lappua halua tehdä.
Opelin maahantuojalta sitä kysyttiin ja sanoivat tosiaan että paikallinen Opel liikkeen korjaamopäälikkö sen tekee.
O.P.A
OCF Member 2019
Viesti:

Viesti Kirjoittaja O.P.A »

On 2004-01-29 23:09, madi wrote:
mä kävin eilen muutoskatsastaan vectra gt:n nuilla lapuilla muutettiin kone 16v:ksi ja konttorilla kävi nuo laput
nii ja kaikki laput ei ollut edes mukana...jarrut,päästöt ym. puuttu ja leima tuli ilman mukinoita..
Insignia Grand Sport 2.0 cdti -18
Astra J 1.4 Turbo - 12
Ascona A Voyage 16V -72 -kesäkulkine-
Commodore A GS -69 -MR-
Vastaa Viestiin