Elikkäs onkohan kenelläkään hajua minkä takia lambda näyttää suht ok toimintaa ilman sen liitintä, mutta liitin kiinni näyttää pimeetä? Testattu parilla eri lambdalla, ja siis liitin irti voltit pyörii 0,1-0,8 voltin väliä ja liitin kiinni 0,4 v kokoajan, välillä 0,3 v.
(liitin irti, tarkoitan että oon tuhonnu johtosarjaa, ja eculle menevistä piuhoista ettin lamdan singnaalin ja poikkasin, koska aattelin et ottaisko johtosarjan takii häiriöö, mutta en osaa vielä siitäkään sanoo, kun en tiiä sen paksumman johtimen tarkotusta..)
Mikähän mahtaa olla sen lambdanjohtimen tarkotus, kun itse signaalijohto menee paksun toisen johdon sisässä?.
Voiko viallinen maadoitus pakoputkeen/moottoriin tehä tollasia oireita, ja mainittakoon että auto toimii täysin normaalisti, mitä nyt kuluttaa perkeleesti tästä johtuen, vikakoodit on tää p0130 (open circuit)jos oikein muistan, ja päällä käytännössä aina
Niin ja itse mittaus on kuitenkin tapahtunut lambdan omasta liittimestä mustasta johtimesta. Ja tosiaan kaksi eri lambdaa kokeiltu joten en usko niittenkään rikkoutumiseen.