Eli vectra c farkku -04 ja kiinnostais saada avaimella keskuslukko sekä kontinavaus toimimaan.Toi kontin avaus ottaa pattiin ehkä eniten kun pitää sisältä käydä painamassa avausvalmiuteen
Yksi avain tallessa jossa kake osa on tyypillisesti romuna,miten ovatkin niin surkeaa tekoa?(sama b2 sedan Omegoissa)
Kannattaako ostaa purkuautosta keskuslukon boxi+kaket ja rupeaako toimimaan?
Vai tilaanko ebaysta kaken ja toivon saavani koodattua sen autoon?
onkohan sulle siinä ohjaimessa ne mikrokytkimet paskana, itsellä oli ja ku vaihdoin uusiin niin toimivat täysin, niitähän on tuossa 3 kpl, ihan surkeita kytkimiä mutta uusittavissa ne on
lmb-58 kirjoitti:onkohan sulle siinä ohjaimessa ne mikrokytkimet paskana, itsellä oli ja ku vaihdoin uusiin niin toimivat täysin, niitähän on tuossa 3 kpl, ihan surkeita kytkimiä mutta uusittavissa ne on
Rikki on kytkimet samoin ulkokuori riekaleina.Noi 3 painikkeella olevat on varmaankin eri valmistajan kuin kahdella nappulalla olevat kun niissä ei vastaavia ongelmia ole.
lmb-58 kirjoitti:onkohan sulle siinä ohjaimessa ne mikrokytkimet paskana, itsellä oli ja ku vaihdoin uusiin niin toimivat täysin, niitähän on tuossa 3 kpl, ihan surkeita kytkimiä mutta uusittavissa ne on
Rikki on kytkimet samoin ulkokuori riekaleina.Noi 3 painikkeella olevat on varmaankin eri valmistajan kuin kahdella nappulalla olevat kun niissä ei vastaavia ongelmia ole.
Mulla on kaket ehjät. Tais toisesta kakesta hajos ne avausnappi sieltä meni jotain poikki kun paino.
Ajattelin kokeilla.Tilasin ebaystä "korjaussarjan" eli uudet mikrokytkimet,patteri sekä ulkokuori...jtn parikyssää kuluineen,ei paha hinta jos lähtee belaamaan.
En vain pysty käsittämään mikä tuossa takaluukun avauksessa on idea?Samalla systeemillä on vissiin kyrpiksissä(Saab) toteutettu.Normaali autossa takaluukku aukeaa ulkopuolelta kun vain painaa/vetää avaus nappulaa/vipua/kahvaa kun ovet ei ole lukossa.
Mä tilasin ebaysta kilkkeet, joissa oli kolme kunnollista mikrokytkintä ja kuoret. Toimii hyvin, tosin jonkin verran tarkkana saa olla juottaessa. Toiseen kakeen hain paikallisesta elektroniikkaliikkeestä pelkät mikrokytkimet. Toimii nekin.
Mä otin siis kolvasin kytkimen irti ja se mukanani menin erot... Öö elektroniikkaliikkeeseen. Mutta engelmanneilta tilaamassani korjaussarjassa oli mun mielestä laadukkaammat kytkimet sekä ehjät kuoret.