Öljynsuodattimen sopivuus Vectra B
Öljynsuodattimen sopivuus Vectra B
Sopiiko 1.8 koneesta öljynsuodatin X20XEV-koneeseen.
Pienemmän koneen tyyppiä en valitettavasti muista, mutta vm.1998 ja isompi on vm.2000
Vectroja molemmat.
Pienemmän koneen tyyppiä en valitettavasti muista, mutta vm.1998 ja isompi on vm.2000
Vectroja molemmat.
Re: Öljynsuodattimen sopivuus Vectra B
Vastaan itse itselleni, että ei sovi.
Se ei tosin ole ihmekkään, kun tuossa 1.8 koneessa käytetään öljynsuodatinta ainakin otsikon mukaan..
AutotalliPC:n näppis on joku vinkuintialainen, jossa Ä ja Ö on vaihtanut paikkaa.
Tekstin korjasin, mutta otsikko unohtui.
Se ei tosin ole ihmekkään, kun tuossa 1.8 koneessa käytetään öljynsuodatinta ainakin otsikon mukaan..
AutotalliPC:n näppis on joku vinkuintialainen, jossa Ä ja Ö on vaihtanut paikkaa.
Tekstin korjasin, mutta otsikko unohtui.
Ei kai 98 Vectrassa vielä X18XE1-moottoria ole? X18XE:n suodatin sopii kyllä 2-litraiseen ja moneen muuhunkin.
Näin on. Jos peltipurkkeja molemmat niin kyseessä ihan samat purkit.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset
Vectra C Wagon 1.9CDTI 150hv OPC Line
Astra H Wagon 1.7CDTI 100hv (500tkm kerhossa)
Saattaa olla, mutta M Filterin kirja antaa eri koodit putsareille.Juho M-P kirjoitti:Näin on. Jos peltipurkkeja molemmat niin kyseessä ihan samat purkit.
Oli miten oli, saksalainen sähkövika poistui meidän pihasta viimeisen kerran, eikä seuraavaa tule.
Väärä paikka valittaa, mutta ihan se maailman surkein kottero on B-vectra. Sähkövikaa sähkövian perään..
Keskuslukon piuhat poikki, tihkukytkin ei toimi (3 ajokkia ollut, kaikissa asama vika) Nokan antureita menee 10 vuodessa, kammen antureita 3..
Halpa ostaa, mutta kallis pitää, jos ajella meinaa.
Minä poistun palstalta, kun en koskaan Opelia tule omistamaan enää. Kuvittelin, että ranskalaiset ja italialialaiset on huonoja, mutta tuskin nekään on niin surkeita, kuin B-Vectra.
Sulle on sitten sattunut huonosti huollettu B-Vectra ittellesi.pooki kirjoitti:Saattaa olla, mutta M Filterin kirja antaa eri koodit putsareille.Juho M-P kirjoitti:Näin on. Jos peltipurkkeja molemmat niin kyseessä ihan samat purkit.
Oli miten oli, saksalainen sähkövika poistui meidän pihasta viimeisen kerran, eikä seuraavaa tule.
Väärä paikka valittaa, mutta ihan se maailman surkein kottero on B-vectra. Sähkövikaa sähkövian perään..
Keskuslukon piuhat poikki, tihkukytkin ei toimi (3 ajokkia ollut, kaikissa asama vika) Nokan antureita menee 10 vuodessa, kammen antureita 3..
Halpa ostaa, mutta kallis pitää, jos ajella meinaa.
Minä poistun palstalta, kun en koskaan Opelia tule omistamaan enää. Kuvittelin, että ranskalaiset ja italialialaiset on huonoja, mutta tuskin nekään on niin surkeita, kuin B-Vectra.
Mulla ei ole mitään valittamista omasta B-Vectrastani näiden 7 vuoden ajalta, mitä se mulla on ollut.
Vectra B X25XE Sport -98, Vectra A C25XE CDX -94 ja Ascona C C20NE Irmscher Sprint -87 (projekti)
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Vuokraan V6-jakohihnanvaihtotyökalusarjaa
Kannattaa vältää niitä yksilöitä mitkä ei oo huollettu, huoltokirja saattaa löytyä, mut öljynvaihdot yms. "unohtunu" merkitä. Ne on sit ruikulla kokoajan.
Ei niillä tehdyillä tai tekemättömillä öljyn vaihdoilla ole mitään tekemistä sähkövikojen kanssa.Tuon ikäisissä Ooppeleissa noita sähkövikoja yleisesti vaan on paljon,valitettavasti.
Kadett C 16V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Omega A 24V
Koska ne pitäs tulla ilmi? En oo tollasiin vielä törmänny näis käyttöpeleis tähän asti ja parhaimmillaan mittaris ollu liki 600tkm (diesel) bensas paras tulos enneku meni vaihdos 450tkm.
C-kadetis törmäsin ensimmäisen kerran sähkövikoihin ku oli joka toinen liitos sokeripalalla tehty ja ryöstäjiä "miljoona"
Tulee kiva savotta parsia loputki kuosiin, mut se on tällästä kun ostetaan "kyläsepältä" auto.
C-kadetis törmäsin ensimmäisen kerran sähkövikoihin ku oli joka toinen liitos sokeripalalla tehty ja ryöstäjiä "miljoona"
Mulla on hajonnu yks ilmamassamittari, ei muita antureita...
Keskuslukon johdot on tullu korjattua parista yksilöstä.
Keskuslukon johdot on tullu korjattua parista yksilöstä.
Useita 60/70luvun oikeita Opeleita ja käyttikset