Jos oot calibraa ostamassa niin kannattaa kattoa taka lokasuojan kaaret,sitten niiden kumi tiivisteiden alta jotka on kynnyksessä kun avaat oven ja korin liitos kohta kynnys kotelossa!Noissa kohtaa mulla on ollut ruostetta,taitaa olla niitä yleisimpiä paikkoja mistä alkavat ruostua!
Mulla ei ainakaan calibrassa ole vielä mistää löytyny ruostetta mallia -95
No okei vähän alkuperäsestä pakoputkesta
Saman ikäsestä ventosta jonka vaihdoin pois löyty sitten tän nykysen puolestakin.
Eiköhän se oo siitä kiinni miten pidetty.
nimim.pesen 3 kertaa viikossa alustan ja auton
Kantsii calikasta kattoo myös takajousien kohdalta palkit siinä on sellanen ikävä monikerros pelti rakenne josta myös muut etuveto opelit ruostuu kun ei suoja aineita saa peltien väliin. Kaverilla oli -90 calikka jossa ei muualla ollut pilkkuakaan ruostetta kun oli pidetty hyvin ja suojattua säännöllisesti mut noista jousen kohdista joutu hitsaamaan.
On 2004-02-04 15:57, sirkus wrote:
Kantsii calikasta kattoo myös takajousien kohdalta palkit siinä on sellanen ikävä monikerros pelti rakenne josta myös muut etuveto opelit ruostuu kun ei suoja aineita saa peltien väliin.
Eikä tarvi olla edes etuveto ooppeli, sama vika näissä vanhoissa takapotkuissa, mullaki jousi oli vähä uponnu siihen palkkiin, no auto on 26v vanha.
Kempillä siitäkin selviää
noh jos rosteesta puhuu niin japskiin päin ei kannata edes katsella! sehän nyt riippuu ihan siitä miten autoa hoitaa esim mun monzassa ei pahemmin ruostetta ole mutta vectrassa taas sitäkin enemmän...