omegan nokka-akselin tunnistin
Re: omegan nokka-akselin tunnistin
Ainakin X20XEVissä on tosi tarkka nokka-anturin asennosta. Katsoin että anturi on paikallaan mutta silti oli käyntiongelmaa, ei vikavaloa. Vähän väänsin anturia ja käynti asettu. En sitten tiiä onko anturi tulossa tiensä päähän, kun noin pienestä oli kiinni.
Vectra C 2.0T GTS - 06
Meriva 1.8 - 04
Ostakaa Astra G 1.6i -99
Tulleita ja Olleita Corsa B 1.4i -94, Omega B 2.0i 16V -95
Meriva 1.8 - 04
Ostakaa Astra G 1.6i -99
Tulleita ja Olleita Corsa B 1.4i -94, Omega B 2.0i 16V -95
näytti olevan ecu, transponderi ja sirut myynnissä tori.fissä eilen kun selailin pitkästä aikaa torin tarjontaa.Nikke_T83 kirjoitti:Juu 2.2 kone... hiukan tota ecu vikaa itekkin alkanut epäileen.. perhana.. onko tietoa hyvää ecun korjaajaa?
ASTRA K SPORTS TOURER INNOVATION PLUS 150 TURBO A
Mulla vissiin Fronterassa jokseenkin sama moottori... Omalla kohdalla nokka-akselin asentotunnistimen vikakoodi poistui kun putsasin jakopään (oli öljyvuoto). Samalla tietty putsasin tuon anturinkin ja sen ympäristön eikä sen jälkeen ole ilmaantunut. Halvempi konsti ainakin kokeilla ennen ecun vaihtoa 
Mulla ainakin asettui haarukka vain yhteen ja ainoaan asentoon, ei ollut oikein virheen mahdollisuutta...?
Mulla ainakin asettui haarukka vain yhteen ja ainoaan asentoon, ei ollut oikein virheen mahdollisuutta...?
Ex: 1999 Opel Frontera Sport 2.2 (bensa)
Otetaas hieman takaisin... Tuli koodi takaisin, mutta sai ajella paljon pidempään verrattuna ennen putsausta. No ei se putsaus ainakaan haittaa!Reino88 kirjoitti:Mulla vissiin Fronterassa jokseenkin sama moottori... Omalla kohdalla nokka-akselin asentotunnistimen vikakoodi poistui kun putsasin jakopään (oli öljyvuoto). Samalla tietty putsasin tuon anturinkin ja sen ympäristön eikä sen jälkeen ole ilmaantunut. Halvempi konsti ainakin kokeilla ennen ecun vaihtoa
Ex: 1999 Opel Frontera Sport 2.2 (bensa)